петък, 14 януари 2011 г.

И не само до десет

Аз съм лоша жена
изцапана с искане
много неща
малко пръсти си имам
но до десет успявам
с дъх да броя
Аз съм лоша жена
уж обираща
само трохички
на духовна храна
а желае стрелички
да изстрелва
трепети
да се върти
там в рана една
Аз съм лоша жена
искаща само
да пълни празна вода
не в своята чаша
която е спукана
в другата
с неусетна капка
от две
дълбоки горещи очи
езера
Аз съм лоша жена
не искам да падам
на завет
напред в буря
светкавици и огън
все да вървя
дори да не зная
дали ще съм сляпа
или ще хвана моята искра
Аз съм лоша жена
искам трепети
вместо бюст или статуя
и разни стъкла
Аз съм лоша жена
не марширувам в крак
не харесвам товарния влак
който днес се задава
искам в балон да летя
или на крилата на песента
на оная която никой не знае
само аз и той
но си траем
Аз съм лоша жена
искам не само днес да ме люшкат
на тъмно, под крушката
до изгрева искам
но кой, непослушна съм
Аз съм лоша жена
празни думи не чувам
може някои истини
Аз съм лоша жена
не киша от безразличие
да потъвам
в погледи
Аз съм лоша жена
намирам някаква сила
да се изкачвам, прегърбвайки
да бягам, куцукайки
да плувам, не знаейки
да летя без крила
да не стоя на едно място
Аз съм лоша жена
защото със всичко
слагам и Любовта.


3 коментара:

  1. Неее, разкарай тоя бич, жено,
    виж, цялата си в белези от него.
    Не ти ли стигат раните
    на времето, та искаш още?
    Балони с обещания фалшиви,
    очи невиждащи, екрани празни –
    това ли искаш? Бич душевен?
    Не! Ти си лоша жена,
    но за себе си. Заета си да се наказваш.
    А от утре не слагай „Любов”
    на всяко ядене, а само на пожеланото.
    Слагай и „Аз искам”,
    тази подправка пък е за пилешка супа,
    дето лекувала всичко.


    Малии, че смотана рима ми се получи, ама аз и нямам претенции. Руми, екстра си го казала, но искам да видя вече Усмивкиииии, плийз (не ти ли обиват тия очила).

    ОтговорИзтриване
  2. Алооуу ?
    Вдигнали са ви колата!
    http://apps.facebook.com/jokes-with-friends/all-jokes.php

    ОтговорИзтриване