четвъртък, 27 януари 2011 г.

Las Ketchup- Поздравче за El

13 коментара:

  1. Много благодаря, Руми!
    :)
    Размечтах се за плажа...

    ОтговорИзтриване
  2. А сере хе, ха, хехе
    хехере ту де хеме
    де севи у номба нана
    дуби ханде диди-дири...


    На развален испански тва, ако някой не е разбрал, хехеее. :))

    И още едно.
    Вамос, вамос, ми аморрр.
    Ме густа мучо ту сабоооррр.
    Но, но, но но ту корасон,
    мучо, мучо ту лимоооннн...


    Ааахаааахааааа!!! (И туй по същия начин :))

    ОтговорИзтриване
  3. Добре де. Сигурна съм че поне разваления кубински го владееш. И танците-манците. :))

    Три-четири!

    Ще продължавааам дааа пеяяя
    до послееедния си честеее мииииг...

    ОтговорИзтриване
  4. Я каква серенада изнесохме на Ел. Много сме добри с тебе! :))

    ОтговорИзтриване
  5. Ама вие сте много добри!
    Аз ни мога да пея, ни да танцувам!
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Да идвам ли на помощ...така де, за танците, ако требе и мъж да му стъпиш на краката ще намеря :D

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Възхитени сме от денсърките - искаме още!

    ОтговорИзтриване
  9. Ау кво правите аз с моте вируси съм изтървала:)

    ОтговорИзтриване
  10. Ми изпусна купона с тез бубички, Руми. :)

    ОтговорИзтриване