понеделник, 11 април 2011 г.

Фейса е хаху

От вчера Фейса се прави на хаху. Не , че съм му любител на сто, ама. Аз обичам да си казвам. То не е от вчера де.
От известно време като се логвам иска да ми укрепва системата за сигурност. Това мейла не му стига, слабо било. Иска и телефонен номер. И нещо друго имаше. Бе три неща общо. И всяка сутрин му затварям прозореца. То телефона го иска да ми търси и приятели, че и скайпа и паролата с която влизам, ма нямало да я издаде. Не, че имам тайни неща или нещо ще загубя. Мразя да ме командват. А една мрежа хептен, нищо, че била световна.
Та вчера.
1. Казва, че новичкия ми блог/ няма да рекламирам, вече го правих/ е маркиран като нежелано съдържание и каквото е там, но само като сложа бутон за споделяне. Иначе няма проблем. Аз просто се занимавам с него, ей така.
2. По едно време, всичко в профила ми зачезна. Добре де бъг. Няма да рева и да ме банне като особено опасен престъпник, к'во
Днеска обходих и затворих прозореца и реших след време пак да намина и излезе това.

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

А аз не знам бъкел английски, признавам. И за по бързо отидох при Google - преводач. Той преведе малко с левия ми крак нещо, което не разбрах

Профил временно не работи

Вашият профил в момента не се дължи на сайта въпрос. Ние очакваме това да бъде решен скоро. Моля опитайте отново след няколко минути.

Аз не ползвам преводач и потърсих друг. Не знам колко е верен, ползвах в Гювеч. Излезе това.

Сметката ви е в момента не налична поради проблем за място. Ние очакваме това да бъде решено скоро. Моля опитайте отново в рамките на няколко минути.

Дали всичко живо е във Фейса?


То и Skype не е в ред нещо и Тута рита от време на време. Та може и да са се накачулили хората из пространсвото, знам ли.
А аз понякога "рева" от българските мрежи.

В момента е тука.

3 коментара:

  1. :D Определено новия ти блог го мрази, щото не ми дава да лайквам публикациите. Някой да напише ода за софтуера. :D

    ОтговорИзтриване
  2. И аз днес се чудих на това съобщение ама е, пак влезе в час фейса:)))

    ОтговорИзтриване