понеделник, 29 август 2011 г.

Така е край нас, поне край мен

Никога няма започна да си дрънкам силово, както правят някои ако не съм изпатила нещата на гърба си. Или пък да мина от някъде и да се огледам като бивол в просо. Та по тая причина вземат да ми се събудят задрямалите бесове.
Повечето знаят моите одисеи с асансьора и водата.
На асансьора бе откраднато ел. таблото и седя четри месеца в застой. Та стана нужда не само да се поизмъча по някакви си причини да изкачвам стълбите, ами и да гледам и душа разни отходни неща. И сега след толкова ура и тута немойм да събираме пари и да си върви. Ама иначе ако на някой не му плащат като работи врещи. А момчетата по поддръжката да не ядат сухи круши.
Водата сякаш е манна небесна. Някои крадат, като не се знае кои.А плащат всички .Само, че общия водомер си цъка. А отгоре са си скотавчили наредба . Мисля, че е незаконно. Аре глупости, нали.
Днес ходих на пазар. Едно простичко нещо, не ми дадоха да си избера пипер. Само, че обиколих и намерих къде да си избера.
Слязох малко в гингирлика, щото на пазара нямаше гъби. Впрочем имаше ама умрели и черни и реших да взема консервирани.
На връщане към любимата ми панелка се чудех от къде да мина. Никакви змии и кучета значи. Боклуци от всякакъв вид. Това отзад блоковото пространство, може да се нарече сметище.
Най- много се отвращавам от тях боклуците които се изхвърлят де трябва и не трябва. И масовата истерия за едно годишно почистване.
По някоя си телевизия един, известен водещ пак набира инерция по темата. Да се чуди човек каква е файдата да се маркират боклуците. Ама кои по напред, де.
Аз си мисля, че можем да маркираме цялата държава. Не по добре да започнат да набиват пирони на някои кратуни, че прозореца не е мястото за изхвърляне на боклука.
/ И не само прозореца./
А на тая телевизия като и се търмъчи боклуци, да се мята. Не да подкокоросва този и онзи и да дебне с камерата.
Ей на това се крепи всичко наоколо. Как да прекараш другия. И колко по добре е да си живееш като прасе, а да се правиш на дезинфектиран манекен.

Това по горе безсилни бесове ли бяха?! Или аз съм си най- обикновен, битов хейтър, който от време на време си лапа въздуха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар