неделя, 14 август 2011 г.

Днес се халосвам да готвя

Съвсем вярно. Няма да отправям никакви закани към печката. А и командьор-свекърва днес беше в мълчание, донякъде.
Преди месец реших да се разходя из нета и да видя как да скотавча едно свинско по-различен начин. Харесах си една рецепта със зеленчуци. Първо се сепнах, че рецептата съдържа зелен боб, който аз не харесвам и не ям. Но тъй като всичко се пържи реших да се спробвам. А и бяха ми пратили един зелен и млад, че и без конци като младеж.
Днес за трети път готвя тази рецепта като я измодрих по мой начин.
Ето я и нея:/ аз готвя за 6 човека/

Около 700 гр свинско по ваш избор- нарязано на парченца.
Шест, седем пипера нарязани на лентички.
Четри домата- накълцани по на ситно.
Един патладжан - нарязан на кубчета.
Три едри моркова.
Две глави стар лук- нарязан оттук оттам/ на едро/.
Една кутийка грах- към 400 грама.
Зеления боб замених с буркан гъби - 530 мл.
Червен пипер.
Черен пипер.
Сол, олио и подправки други според вкуса.

Взимам една голяма тенджера и слагам олио на око.
Месото, което леко съм овкусила , пържа поне докато се изчисти пяната и вадя в чинийка. Слагам пипера, патладжана, лука, морковите на кръгчета или полу ако са големи и оставам да поомекнат. След това прибавям магданоза, оцедените гъби и граха и доматите и накрая месото което вече съм извадила. Слагам сол и подправки на вкус като оставям червения пипер за накрая. Когато сместа придобие плътен и не бистър вид и цвят изсипвам всичко в една тава/ да не забравя червения пипер/ и пека на около 280 градуса, да речем.

Няма си име манджата ми :)

пп Свекървата казва, че тази моя манджа не става за нищо. На не я отделно, картофки по мазно месце, а бе яхнийка... :)




5 коментара:

  1. Поздравления,Руми!Много хубаво ястие, сигурна съм,че е вкусно!А който не го одобрява, да си готви сам:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Амма-ха. Не стига, че няма кой да те отмени за една манджа поне в месеца, ами и мрънкат (ма те за хубаво де, сигурно).

    ОтговорИзтриване
  3. Руми, на свеки трябваше да подправиш с нишадър, да речем. Така де - да пооправиш вкуса, щом не харесва така. :))

    П.П. Прочее десертът е при Ностро. :Р

    ОтговорИзтриване
  4. :D Давай я насам! Аз съм се разходила, гладна съм като вълк, а това си изглежда и апетитно.

    Пък свекито и запуши устата с един суров картоф! :D

    ОтговорИзтриване
  5. Нуше мерси . Там е работата, че е болна но винаги е била най-готвачка някъде си според еди квао си.

    Светле, ма как да не е за хубаво. Ядат не ядат съвет да става. Ако се приеме :)


    Фроги,хич няма да усети и нишадър. Харесва много подправки ;)

    Гло фъргам една порция:) А ако сложа суров картоф ти знайш ли аааа :D

    ОтговорИзтриване