вторник, 25 октомври 2011 г.

Следствени произношения - 5 серия по блогомерата

зЕлфът премигна няколко пъти, но така и не разбра де се намира. А се славеше с усет, уж. В полумрака усети, че е гол по чаркове. Опипа с ръка. Но напипа изкуствени членки и членове. От последните му стана бъъъъърррррр. Обаче сам си ги беше разголвал. Може би не за себе си. Но сега се бяха разпрострели. Ама той си знаеше... Изведнъж от горе светна кристален полюлей и от него скочи нещо.

- Аз съм жена ти!

К,во с'иа, нямам ли фъркато на задника си. Демек си мязаме кат два косъма от ...
зЕлфът скочи и метна с ръка и нещото изчезна. А полюлея изгасна и пак затъмня. Опита да стане и да потърси дрехите си. Само, че не носеше такива. Беше го заявил и сега даже скритите ги нямаше. Припълзя гол по пода да потърси врата. Иии, някаква играеше танц. не,че не харесваше черни жени. Но..

- Аз съм жена ти!


Съблечи ме. Направи ме на органи и пот. Ще се сле.......
зЕлфът тръшна вратата и пак се върна на същото положение. Не се даваше лесно. Изправи си чарковете и реши, че стената е някакво прикритие. Започна да я опипва. Поне това си можеше, ха ха ха. Изведнъж тя се размести и от там се показа. Не чу се.






- Аз съм жена ти!


Готова съм за извращения. Нямам поведение и не ми пука.
зЕлфът даде назад и се тръшна на пода , като всичките му атрибути си останаха ей така. Очакваше да скочи нещо от тавана и да го изнасили, защото се беше вцепенил. Но беше решил да се защитава до...






Каква е тази кръв..Беше жив, не бяха му я изпили. Взе да се опипва. Не,че нещо но държеше на всичко по себе си. И на горната.
Я яяя беше си я ударил във всичките си ревюта и изпълнения и сега бавно идваше, на себе си. Ама той все още си знаеше кой е . зЕлфът от блогомерата.


пп Всяка прилика с недействителни лица не е задължителна. Блогомерата е съвкупност от кадри и едно от тях е чувството за хумор..

Няма коментари:

Публикуване на коментар