сряда, 26 октомври 2011 г.

Следващия

Дали това съм аз, или един от всичките ми образи. Неразгадан и неразчетен.
Гадая себе си едвам, едвам.
Пъпля, а някой ме чете отзад напред. Значи разгръща си последната. Архива ми мухлясал се бунтува.
- Как да изляза? И дали си струва.
А поредният ми образ чака. Не влака за спомена. Ду'ши наоколо.
- Това съм АЗ!
Ахаааа. Затова ли като падне поредната страница в калта, другият зад него . И той ще вири временно глава.
Архива е голям и страшен и от образи се той не плаши. Въпроса е къде се крие истинският?!
Той е толкова разбъркан. А и как ще е, като все са най от първото.
Пък и на кого е нужен един такъв гол и необлечен. А и все ги бърка какво е ласки и какво е удари.
ХРАС, ХРАС, ХРАС
Днес съм АЗ, следващият образ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар