понеделник, 21 ноември 2011 г.

По не [ толерантност ]

Днес нещо исках да замажа положението с толерантност, човешка простотия, тънтири пънтири и да си подмина. Обаче факта, че толкова човека са си го набучили ми развърза клавиетурата. Аре нека има и такива дето си мислят, че ще прочистват съзнанието на хората от цигани, евреи и други неспоменати ( днес нямаше).
Обаче несвързаните факти и необосновани доказателства ме подразниха. Нали взети свободни статии, думи от Уикипедия и Блог. бг не могат да се броят за такива.
Аз за доказателства в случая ще приема съответния документ с подпис и печат. Шото много ме е еня на кой политик майка му е била еврейка, циганка или друга.
И да не забравяме, че тези политици сме избирали ние.
Може и да не сме гледали майките им, но сме си пуснали гласа. И това ми намирисва на нещо дето не искам да го пиша тука.

Та какво ще казваме ние майките преди да " предоставим " децата си в живота. Може би трябва да доказваме коя каква народност е, така ли излиза.
По това ли трябва да се осъждат политиците или по техните провинения.
Айде и да проговорят миналите избори, та да заплачат . Но вместо да потекат сълзи ще са пари.

пп Който се интересува може да потърси поста по заглавието, не съм поставила линк към него.

2 коментара:

  1. Видях го, но за съжаление това е начин да привлечеш интерес в нета. А все повече се убеждавам,че българите не сме толерантен народ.

    ОтговорИзтриване
  2. И там е работата че на хората има харесва

    ОтговорИзтриване