четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Как се прави блог - уроци за " бебета " - урок 1

Бях обещала преди балдър време да покажа на бебетата да навлязат в тва извънземно царство " Блогосферата ". Демек щом не натискат педала да са там нещо ги препъва и аз сметнах за удачно някак по така да покажа, колко лесно и интересно е да си там.
То понякога е войнствено, ама това е друг въпрос. А и всички бебета по рождение са пъргави, дейни и борбени, ха ха ха.
Сиа бебета. Достатъчно време сте мислили. Ако наистина искате блог, да започнем. Ще гледам да не ви измъчвам и да ви оставя на ваще си занимавки. Затова Урок номер едно ще е кратък.
Идете в Гуглето и напишете blogger и търсете тва Create Blogger Account. Натиснете там и трябва да се покаже картинка номер едно.
Чакайте продължение, ако ви интересува. А " старите" да траят, да не ги мятам ха ха ха.

пп Между другото. За най- дейното " бебе" съм подготвила изненада накрая :)

4 коментара:

  1. Отидох в централата на "Гуглето", обаче на входа едни типове с черни очила ми казаха, че тука е само за служители и много умни хора и нямало как да напиша "blogger". Така че ще искам малко по - подробно да опишеш урок 1, че нещо не ми стана ясно. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти си старо куче не се заяждай, ЯСНО. Намираш се на моя територия :)) ха ха ха

      Изтриване
    2. Ха ха ха ясно, извинявам се. Обаче ще следя с интерес поредицата, защото винаги може да се научи нещо ново.

      Изтриване
  2. Виждаш ли ква везба мога еди кой си ха ха ха Тва е началото де

    ОтговорИзтриване