петък, 10 февруари 2012 г.

Петъчно - свободен текст

Днес си мислех отново да се правя на хеъйтър или на змия, все тая. В малкото ми акъл бяха се загнездили да се люпят две теми. Леко обществени и доста семейно- наместени. Дет се казва, някой се прави на " кьорав и глух" а аз с моя пост да му светне, ха ха ха.
Да не говорим, че тея дни римата и лирика ми бягат като таласъм от чесън.
Обаче в последния момент ми светна, че не всички като мен са ударили на мързел и от предния ден да се чудят как да чупят с проповеди клавишите, баш в петък.
Затова реших да ударя на свободен текст.
Днес въпреки олежаната си натура, станах рано. До момента сколаксах една супа, най вече за свекървата.
Оффф, най- напред правих гимнастика и пих кафе. Решила съм да си намаля талията с още 15 см. Засега само 3 см. Не си казвам килата де, не че съм слон. Ама от мързел досега стоят един куп дънки и джинси. За бельо не казвам ха ха ха.
Омесих и каймата за кюфтетата. По късно, ще ги мятам. Половината народ ги харесва изгорели, другата алангле.
Направих две, три борби-игри с котката. Ами вика ме кво да правя. Едната беше по тъмно. Явно е решила да ми изкарва мързела през носа. Сега си почива, до другата покана, ха ха ха.
Свекървата вече не го може. Та направихме няколко околсветски пътешествия до няколко места. След обяд пак...
А сега като ви тряскам мързеливо забелязах, че съм си заклала пръста. Кога не знам. Рязах лук и картофи.Ма това не е предпоставка да си пускам кръв както в миналия век.
Оф свърши ми течността за умисъл и дума. Айде да е петъчно. Ще ви проповядвам в.... не бе не съм поп..адия. Ще се пеня когато каже музата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар