четвъртък, 22 март 2012 г.

Чикк, таккк, чакърррррррррр.

Чикк, таккк, чакърррррррррр.
Алооо. Пролетта ли е? Имам въпросче, питане, настояване или за к'вото го вземеш в края на краищата. Ако си отвориш женските уши, деее.
Виж сега. Не искам да ти дигам пъртушината от тревчки, пчелички, цветенца, дървенца и всякакви други гадинки. Но аз не съм нито едно от изброените, и нямам баш такава отговорност и чувство за самосъхранение.
Обаче, всяка есен си оставям космите, зъбите, ноктите, ушите и други растящи органи на сезонно размножаване, за да се защитя от лютата ти сестра зимата.
Ти избираш да затоплиш пейзажа, ма точно през март. Ма аз на жени не вярвам, разбираш ли? Аз имам чувствителни органи.
По миналата година тъкмо се разгологъзих и се показах на фината част на света и она ти ми Марта като се разлюти не разбрах ти ли си или преминавам през" Витиня". Оне ти ми работки замязаха на диви сливки в дънките" Ала Версаче и Габон". Едва ги спасих да ги охраня. И кой питам те аз ще вземе да топли сливки в шепи.
Миналата реших, че е дошло време за плаж и даже си показах освен всичко друго и ахиловите си ахилесови сухожилия, на голо. Без грам кир, косъм и бактерия мама си джаса.
Докато накуп морско, сини очи ме оглеждаха като близалка и ахааааа да ме мятат и хоп гаф.
Марта пак се развихри, като незадоволена жена в брачна нощ. Мислех си, че съм на връх" Вихрен". Че ме веят триста хали и ще се разпадна молекули ," господи помилуй". Обаче пак отървах мъжките си достойнства, за части от секундата. Но, не знам как не станах полов инвалид.
Та, ако може да идваш, долазваш, пристигаш в някой мъжки месец разбираш ли. Не става ли февруари или април аааа?????
Виж как си хубава, цветна и гореща. Но на Марта не и вярвам, разбираш ли. Имам опит. Всички жени са еднакви. Леле, а има още девет дена. Този път очаквам да ме запрати на " Мусала" и не знам дали ще мърдам. Накрая дали няма да ми останат за органи един курнушон и две шикалки. А смятай ако се развихри като най-лудата жена. Значи съм на " Еверест" И съм умрял.
Алооо. Пролетта ли е?

Няма коментари:

Публикуване на коментар