петък, 30 март 2012 г.

Извънземното

Я съм се дигнала', ногу рано. Не, чи през утзад ставам по икиндия. Разумея, чи не вси сте ут селу, ам а а а а. Дори да нямаш ни една гадина тук е кат магия. Избирдян не си усетил, чи си баба. Все си на двайсе, примерну.
Та са дигнах рану да одя у градо при сина. Надрубила съм си тва, всеки петък. А и унучиту, ма чака. Сиа да не му доди някой, чи ша налузя  фустата и ша нарамя дисагити. 
Я кату все си имам гащи. И не донувите на ергенити дет сме ги исухляли идно времи по нощите. Имам си дънки. Е па за зимата имам и джинси. Тва  е от модата, втора упутреба от градо. Там всичку е за два лева.
А сина ми довлечи един гулям сандък- куфар с кулелета. Те  са изтриха на спробата още из наще каманаци. Ну аз нали съм технически подробна, са довлякох в кооперацията. Там он ти Пенко дет вси още му светят очите ми даде лагери ( смятайте ги кви са ). Напрах куфара ощи оня ден.
Вчера го накамарих най-напред с картофи. Големи и червени. Лук,  краставици и оставих доматЪ за отгоре. Турнах няколко заклани бройлера и пуйки. И днес росна, прясна за юрнах за градо.( да са фалят, чи ядат еко дицата, кво)
Саму, чи тоз пезевенк автобуса ни са качва ду село. Я ке треба да го дърпам тва куфара през камънака, дува килумтра.
- Я ти к'во си? Я съм забравила котето за внучето.  Не мязаш на коте.
- Аз съм извънземно и идвам с мир.
- То и аз така кая кату одя у градо. Ма на мен ми рекат. - Дърто, какво мязаш на извънземно. Кога ще си ходиш, че ще изплашиш детето.
- Идвам от планета Зазумите и желая да обеменяме опит.
- Ма ти глуф ли си ве. На мен викат,  - ти да не идваш от планетата на маймуните. Я вземи детето, нали имаш опит.
- Ти си първият човек, когото срещам.
- Леле, ма не увря. От коя лудница си. На мен ми повтаргат, и на албума те имаме. Фъргай куфара и заминавай.
- Аз мога да говоря двайсет езика.
- Ахааа. Начи не си животну. Щот съм забравила котиту за унучиту и я втасах. Ма сига мога да та вапсам за думашен любимец на двайсет езика. Току виж съм станала арна. 
Я са качувай на гърба, чи у куфара нема мясту. Да не зачаластря  някоя вършина утсреща.
Малиии, къв любимец ша си има унучето. Чи си и зеленичък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар