неделя, 1 април 2012 г.

Юнак

Впрочем, юначка. И това е мое " високо благородие". Няколкото факта от вчера, които съм успяла да премина. А те се основават на геройства и естествено, прекрасни новинки.
Първо:
Като се събудиха " лалугерите" по обед в почивния си ден ми сервираха една , която видите ли от разсеяност забравили да ми кажат. "Булката" била бремена. Тва е прекрасна новина. До момента в който не ти кажат, че чакат близнаци или тризнаци. Така вървяло през поколение в техния род. Питайте родата, ако не вярвате.Е, ще са всичките с буквичката Р.
Второ:
След патаклама всички запрашиха нанякъде, на разходка. И за беда  компа ми зацепи Аз съм си виновна. Отворих некъв файл от Фейса. За преинсталиране бееееееееее,. Аз " мечка страх, мен не страх " го метнах, ( да не ме бият вече, заради белите). Станах спец и по тва.
Малко ми се заинатиха дравайрите, ама не им се дадох.
Как се появявах в нета ли? Колко пъти да разправям, че у дома е компютърна зала.
Трето:
Обаче котката издебнала нещата у дома. Ония като излизали( фуриите им с фурии), оставили леко отворена входната врата. Да ама от комшиите имат ерген, които пускат навън видите ли.Познайте кво е станало. Сега предварително приемам заявки за котенца.  Не мога да задържа всички, дори и да искам. А качествата на котката- майка няма хваля, че нета ще избяга вече от мен.

След тези факти, не съм ли юначка? Кажете?!

4 коментара:

  1. Руми, не останаха тикви, че да ти издялкам едно медалче, но получаваш потупване по рамото. :Р

    Ще те бабосват отвсякъде, а? Дръж се - духом сме с теб! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Фроги, тиквите са у фурната :))
      А за баба мий раничко деее :))

      Изтриване
  2. :D Я, утре да потвърдиш новините, че ще взема сега да се излея цялата в съчувствие, пък после да ми се смееш, че не съм гледала календара.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гло утре щяла да ме фаща неква склероза :) Не знам що!!

      Изтриване