събота, 12 май 2012 г.

Разчисти - закуска.

Както всяка сутрин зад блок 99 се завихри закуски тип, боклук-бомба и ей там падна. Ма миналия месец. 
В тоя райски кът се бяха насадили кат квачки, няколко особи. Вместо да облизват или нагъват зачатъците на чума или туберкулоза ( по хората )покрити с шербетлия роса, те вряскаха сякаш е било Нова година. Всички от по горните нива поради висши мисли,  си бяха изхвърляли по няколко коша. И те след като  се бяха  натъпкали, и беше минал Зил от осемдесета с пясък за детска площадка.
Особите:
Змията, смок ( в женски род-смокицата)  Лютка. Дет хване, души врат ( и други части) та не пуска. Сега беше си навряла кратуната в едно шише от кола
Гущера ( в женски род-гущерицата) Врътка. Врътка се където си иска и се крие, не е тя. Препичаше  се върху една превръзка и си близваше остатък от пакет захар.
Жабата-Пличка.Все се пличка с гола краста за хубост и приказ. Цопната в счупена саксия, яко и нервно си мажеше калчица
Плъха ( в женски род- плъхочката) Стрес'ка.Винаги се подпишваше от смях, когато бягаха от нея. За по сигурно, слагаше отгоре си и гел. Тука има в излишък. Седнала върху "  Графиня дьо Монсоро" Потропваше с опашка и ръфаше зеленясал хляб.
- Чухте ли мори,- рече Лютка. Щели да ни фъргат за амбалжна артия. Чудя се белким, откога студенокръвно става за книга и четмо.
- Причуло ти се е, обади се Врътка. И как ще стане, питам. Като леко взе да плюе некви крила. За тва нещо трябва да се върти друго нещо. За другото нещо, трябва да се връткат пари. А тези ( всичики знаят) се връткат другаде.
- Хайде бе, че свят им се зави, развика се Пличка. Ще ни давят. Ма мен не. Щот  я съм плувец. Плувкиня бе. Не съм обратна. Е, не съм и дискриминаторка. Ма, който изплува нагооооре ще си живуркааакааа.
- Сигурно ще ни затварят всички  в мази, ухили се високо Стрес'ка.Вас ще ви поканя у нас а на другите ще им взема акъля, ха ха ха. така е с връзки. 
А ма ти Лютке вярваш ли, че оная от осмия ще се затътри да чисти. Ако не е тя ще видиш кола през крив макарон и щеше да погнеш мен.
- Божкее, умряла съм за  стреснатото ти гадно месо. Вчера ми хвърлиха свинска пържола. Идиотка, теб ще заръбам.
- Ти внимавай, изкряска Стрес'ка. Ако се разработят да не останеш, я без опашка, я без глава.
- Я тихо ти и застанете вдясно, че ми затъмнявате плажната ивица. После ще съм грозна, страшна ииии..Изквака Пличка
- Ха ха ха, изхили се Врътка. Ти откога си специална мааа. Като тази дето си буха превръзките отгоре.
- Ям и гущери аз, ахааа.
- Аз съм гущерица, ясно. Гущерите ги зарязах на околовръстното, аааааааааа.
- Аз напук ще ви удуша всички, люто се разлюти Лютка. Де вий фронта. Станахте кат общо сърбане пред блока за делба на петдесет стотинки.
Щели да чистят държавата, не нас.
-А кво е тва държава ма, погледна зачервено-зеленясало Пличка
- Ми, ти хващаш комари за вечеря и лягаш гладна, пак се изхили Врътка.
- Та да се изкажа де. Млък, че ще ви гони смокица. Та за един ден ще фъргат боклуците демек храната ни.
Стрес'ска подскочи.
- Начи, ще умиргаме от глад.
- Не ма. Те за един век, няма да стигнат до нас. Тук може да дойде някой будала. да се пораздруса два метра насам и два натам и толкоз. Онова е рекламно.
- Лютке, как се врътка рекламно. Ококори се врътнато Врътка.
- Излизат Този и Онзи за пет минути и правят пашпулига с боклуци. Край тях  некви животинки и себеподобни им пляскат и после им обират боклуците и Този и Онзи им пляскат.
- То голяма работа ще да е, чу се нейде отзад.
- Кой е там, кой е там ??? - стреснаха се всички. 
- Аз съм бе охлюва. Покрай тези дъждове и тва чистене, чистят и мен. А ма не ме взимат за боклук. Ядат ме. Що не ядат боклуците се пита. Оффффф. Що не ги  хвърлят където трябва.
- Ти луд ли си бе. - пак се развикаха всички. Сега заради един охлюв да мрем от глад

Няма коментари:

Публикуване на коментар