сряда, 23 май 2012 г.

Ах тези реклами

Запитвали ли сте се кой прави рекламите, или кои?
Днес ще нищя тези по телевизията. Не, че другите са цвете. Но не съм ги гледала, защото са като петна покрай мен и не се разгъват изцяло. И никой насила няма да ме накара да ги разглеждам.
Защото ще получа изкривяване на мозъчните  клетки.
Вярно е, че не може без реклама и тя е майката на пласирането на дадено нещо. Някои плащат много пари да им рекламират  това, което са решили да предложат. Обаче, имам чувството, че тези които правят рекламите нещо им куца.
Мен специално ме грабва реклама, като такава на  няколко месеца веднъж. По телевизията ( защото рекламите се повтарят) те са направени в " Танганай ".
Оставете сега другата тема изключи си телевизора, стой така, стой инак и други диктати. Аз и без това гледам само филми, но и там си има реклами. По наредба.
Та тея неща, сякаш са направени от " малоумни". Или нас ни смятат за такива. Аз като направя или произведа нещо, го оглеждам. И проверявам дали ще се хареса, все пак. Явно има доста само влюбени  в своя труд " идиоти ", та са решили, че са върха на пласирането.
За този пост се провокирах от последните реклами на една или няколко банки. За ниски лихви уж.Не виждам нормален човек да се облече така и да тръгне да търси или запита нещо в банка.  Такива дрехи няма, бе. А това червило е китайско. Да не говорим, на какво се подлага рекламното лице за пари.Да бяха поне полуголи, че сме свикнали вече.
После. Всички реклами за лекарства. Сигурно някой ги гони с гаубица. Не мога да си обясня как всички завършват с изфучващ говор до края и чуваш само " прочетете упътването".
Да не зачеластря сега, това за диарията и други тем подобни, по време на вечеря.
Всеки ще натряска ако не наистина поне на думи един куп поеми за приятелството. Но " асиктир беее" да го събират с петна на блуза и то с деца. Надявам се децата да не им се увлича слуха по реклами.
Има още много, обаче блога не е кош и отдушник. Но няма как да не спомена тая последна реклама на лилавия помпон( вече търках реч във Фейса.).
Може ли да си представите стадо мамути ( мъже да извиняват, футбола е крив и рекламата) да се изтъпанчат в хола , щото има джаджа дето дава тоя лилавия ( не за всички телевизори де) . И сега на воля ще си зяпат Европейското по футбол, щото си нямат телевизор в къщи. Не бе. Нямат си лилав помпон и джаджа, ааааааа.
Айде стига, че уврях. Не, увря кафето на една готина реклама ха ха ха ....
Ох, липсва ми тигана с пържолите. Изгуби се нещо.
А пастата за зъби с падналия зъб. Въх, въх, въх ъххххх..

Няма коментари:

Публикуване на коментар