вторник, 22 май 2012 г.

Моята лична борба

Никога не съм искала да натрапвам личните си неща.  От всякакъв характер. Да не прося озъртане, навъртане, съжаление, коментар насила който някой прави и да се покаже. И защото смятам, че показността не служи за нищо. Поне за мен. 
Не смятам и сега да разкривам, кой знай колко. С тази така наречена поредица ще отразявам борбата си с последната хронична болест, която е решила да се насади при мен.
Няма да споменавам другите. Явни и скрити. Тази ще е за воля, упоритост и други, защото ми дойде като капак. 
Понякога ще падам духом, малко. Но повече смятам да не се давам и с това да покажа на някои жаждата си за живот.
Както казах по горе, не прося съжаление и други тем подобни. Така, че който коментира под поредицата, моля да внимава.
Най-новата ми придобивка( болест) е Невродермит ( Атопичен дерматит). Няма да пълня блога с описанието и, нета е бъкан.
Това е за днес. За борбата другия път. Не е лесна де. С  доста страдания, промяна на живот  и средства..


пп Поредицата ще върви с нов етикет. Въпреки, че не обичам да добавям. Дано не се откажа да пиша за това. За борбата е сигурно, че няма.

1 коментар: