четвъртък, 14 юни 2012 г.

Епилация на размисли по хладно в дерето

- Мицке, днес ке пече пак. Я съм се епилирала на ремъка на Колю и един косъм не остана. Ако надвиши трисет и три и се фъргам в дерето. Сал то ни остана неомаскарено ша знайш.
Една сутрин по видело, чешмата събориха хаваните, с хайвани. А ве, таранколу. Ако там има злато, нал ний от село първи да сме го копнали. С'иа зачезнха десетте корита, кат градски вани.
И язовира го нема. Не са го дигнали в " Събитието " сериалчето, извънземните. Приватизира го наш  Пеню. И сега ни съм усещам колко е наш. За пет лева, го взе ша знайш.
 К'ъв закон ма  Мицке? Он каинчо му. Та на негов братувчет  брат му е депутат.
Сиа няма голи шарани без брой. И н'къв плаж за внуците, ти казвам.
Пет конвоя го пазят. Напраил си там да гледа мряна ли. Не съм и виждала очите в тигана, не знам. Веднъж минах по съседния път, пет лева глоба. Чи аз за пет лева, чувек убивам. Ми за идна мряна, ти умряла ли ма  виждаш, а.
Виж водичката сий друго нещо. Ставам бандитка.Ке взимам и автомат. 
Ке ловиме зайци, кайш. Божке, Мицке я си удари два три кръстя на пазухата. Зайци ке дъвчем след трисет години. Сега ще бутаме ски, за половин пенсия.
Стига си пълни акъля с маймуни, Мицке. С косми, без косми с мен на дерето.
Кой щял да се плаши от нас?  Пука ми на кошерината, чи Бойко щял да режи бента на клона.
Как бента на колоната, ма Мицке. Нал новата дига ша залей магистралата, иииии.
Лента на клона на магистралата, кайш. Ми да идва, кво. Овца страх, мен не страх. А вчера нещо зпразнувал, та да си мина от реда. Имам едно агне. Малко ингьозесто. Ма той стадо няма да прави има си. Ша гу пиче. Ма такива излизат веки. 
А каротофки.  Пресни, пресни един чувал таман. Малко дребни. Слепи кучета имам. Аз се чудя какво е тва под земята като ги трепах.И  що от три дена е толкова тихо из село. То бръмбари закопали, за шпиони преди лентата. Не за друго, да не  зачезне ножицата.
Казах аз на Гюро. Нека е нещо  друго бе. Видя, чи ни сколаксахме ни с добитък, ни със зеленчуци. Ма ти като тропна не, ОВЦЕ и КАРТОФИ и толкова.
Какво щял да каже той за дерето ли? Да не вземеш и ти да питаш , " Де е на Гюро главата" и кой е у вас такава. Ми няма я в нас, Мицкееее. У ГЕРБера е да гледа  лентата. 
Де да знам на к' клюкарке такава. Айде на дерето, че жегата ( дано им изпърже мозъците дано) почна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар