понеделник, 25 юни 2012 г.

'Корава кучка"

Всяка вечер, щом нещо ми  се вдигнат бакиите си викам. - А ве, утре няма да отварям блога. Та кой лий заревал за него. Не стига, че съм се скомърцала, свила и на доста места мязам като изпружено нещо на слънцето, ма скачам в пространството. То еле, тваа са си чисто физически оплаквания де. Инак всички човешки съотношения от към духовно са си на място, засега.
Има там някой и друг разказ и подобие и боща лютиви мисли и плювки.
А ха, поезия. Нета ври и кипи от такава. Та и аз съм вдигнала клавиша да си показвам петълата. 
Ма от друга страна, блога си е моя лична собственост. Донякъде да речем.
А и никой зорна не ми е правил мейл,  е па Гугле , че и блог. Верно, той не милва. Не гука. Не пее. Скяаш е умрял. Но само мен.  А ааа, и не ме бие и не псува. Мен специално.
И моичкия като другите, оживява с автора си. Демек, собственика. 
Аз не го направих за каприз, поради мода или ей така, да опитам.
Тва  живота, не е само слънце. Има и градушки. След една такава, да не зяпам като малоумник седнах на комп. И ето ме днес "полууеб-мастър", ха ха ха.
Какво научих, ли.
Научих, компа. Не го преинсталирам дееее. Но мога да си инсталирам браузър, ако някой деинсталира стария. Мога и скенер. За други неща не смея, че са на енглиш и ме мързи да превеждам. Не знам езици бе, кво. И горе лентата ще стане кат броеница от добавки. Мога да работя с програма  за фотошоп и колаж.
Блога си поддържам сама. Технически, физически и с псувни. Шегичка :)
Не правя толкова правописни грешки за които като новак искаха да ме затрият от вида на блогосферата.
 Всичко в блога като дизайн преди и сега е моя хрумка .
Научих се на  пасивност при некои вълни във вълненията на блога. И на търпение, когато няма нет. Като днес. Ако беше преди две години, щях да се поболея.
Времето е голям учител, за всичко.Сигурно нямаше да пусна блога месец, ако се върна назад.
Корава" кучка" съм, а!
Инак трябва да се омешам с телевизиите. И знаете ли кво щеше да стане?
Ма...... ти реклама да....Ти да не си влизала в гащите ми мааааа?
или
Умря ми котката бе. Ще ви съдя в Страсбург.
или
Тоя филм мирише на кюлоти, де са прашките, бе?
или
Земята, земята. А ве. Вие за Марс и други неща не сте ли чували?
или
Искам Брус, Искам Арни, иска....


Няма коментари:

Публикуване на коментар