четвъртък, 28 юни 2012 г.

Мравояда ще се жени

От сутринта е дандания.
Мравояда ще се жени.
Булка идва с пет премени.
С десет вирнати дудука.
Мравки ще си гони тука.
И трапеза с покривка.
Мравка, китка.
Мравка, китка.
А снагата и игрива.
Била много, много дива.
С тези признаци признайни.
Ще наскачат мравоядчета омайни.
Де що мине, ще се пука.
Тя на ушенце ще му мравувква.
Ех каква е тази булка!
Тоз идиот е под мамулка.
Де се крие, де се бави.
Що Мерцедеса не изправи.
А жена със синя кръв.
Не в дупката за стръв.
И къде ли муй слугата.
Да ми почеше, върха на петата.
Боже, ква е таз колиба.
На слугинята му дива.
Селяндури, селяндури.
Ме посрещат с папури.
Казах ясно на китайски.
Мравки, сини, първомайски.
С гарнитура от мухички.
Не пчелички, не пчелички.
Ква е тая пръст червива.
И де е пътеката ми сива.
Мравояда се ядоса.
Премените и на куп скопоса.
По снагата и игрива, заметна кал.
Без да му е за минутка жал.
Тези вирнати дудуци.
Ги обърна на капчуци.
Трапезата с покривка.
Я захвърли на почивка.
Смачка китките с краката.
Хвърли мравките в устата.
Ще си остане, веч ерген.
Она се върътна.
Без мен. Без мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар