събота, 30 юни 2012 г.

Из размислите на една нормално-луда

По принцип, аз съм много търпелив човек ша знайти. Но понякога търпението си хваща къра и отива на Карибите и ми мята от там. Разголено, епилирано и страстно. Ще го пребия бе. Къде ходи без мен без да ме вземе, поне за седмица. Ще го изкормя и ще го разформировам на части. Само на търпенийцета ще ми стане. Сега не ям, не пия, не дишам и дори не спя. Заредила съм боеприпаси от ония дето гърмяха, де си откраднах и го чакам. 
Цяла нощ ходя като сомнамбул. 
Ма как няма да ходя. Моя хърка като десет резачки по обед на паркингите до нас. Бутам го.- Ъ ъ ъ, к'во. Олимпиадата ли започна? Нека почне тя, нека почне. С тва чудо като ми влезнат в къщи. Я ония дето хвърлят гюле или чук, ще види той.
Не мой си представите що футболисти се изредиха  да кибичат  в хола ми. Ма к'во ми пука, че били светила на футбола бе! Аз ходя ли  у тях да им дишам пръднята, аааа.
Днес нали е събота и масовка за почивка, аз започнах още в тъмното да релаксирам в кухнята. Божке не стига, че има музика за триста кила сватби по гомски, а и хлебарките по двойки играят кючек. Бях ги поразчистила малко, нали съм инат. А и чумата бяга от мен като се ядосам. Обаче оная отдолу си е направила терасата килер и они идват в нас на чист въздух. Не мога да се разправям с идолопоклоница на бубокунизъм и амбалжна собсвеност на главата отгоре. Затова сега съм ги дресирала. Хващат една умряла мишка от моя капан ( да не развлаквам от де е) и я  мъкнат при нея. Току по некое време се чуе пищене, сякаш е видяла някой слон. Да не казвам нататък, че има малки деца.
Тъй като ставам рано заради пустата тишина и спокойствие( да не отбелязвам колко), виждам от терасата всичко. Без да искам де. Та другата, дето ми се пише на аптека усул, усул боклука през терасата. Слизам си аз снощи по хладина, до казана. И няма от къде да мина, покрай дернека.
То, този дернек е мамата си джаса. Знае всичко. Дори на някои космите по оная работа. Бройката и цвета има.Знае кой, колко паяжини си е оставил. Кой се спънал. И кой киха в тоалетната. Даже знаят, кой псува и кой пее в банята. Знаят и моята любима песен, а не разбират от комп. КГБ си закрил некои офиси заради него.
Та минавам си сноши и оная чистницата мрънка.
- На да знаете. От къде се завъдиха един куп бели червеи и плъзнаха в цялата къща. 
Другата до нея се обади.
- Не е от мръсотия ша знайш. Всички знаем, че си голяма  шетарка. Сигур от големия червей на мъжо ти.
- Ти, какво? Да не си го мерила.
И като се започна едно меле. Въобще не се намеси полицията. Не за друго. Всички улични кучета получиха стрес и избягаха нейде. Може да искат и вредни от екото. Обаче общината плати нещо на тия двете, че отърваха улицата.
Сега съм си сяла теменужки и калдаръмчета на терасата. Едвам ги завъдих. вземам семе за  цветя никнат картофи.
Обаче има друг проблем. Кучето на съседа до нас, не го извеждат. Инак е мило. А ма  скача и се изхожда в моите сандъци. Дебне ме като ме няма, като ятак е. Оставам котката. Абсурд оня пес да се мери с нея. А и нейното търпение е на Канарите.
Вчеера се загледала в" Ченгето в Бевърли Хилс" , че и серии и смятайте к'во става.
Днес и двете сме бесни. Тя пази терасата и ще се лее кръв.
На това отгоре свекървата се изтърси от село и сякаш не смята да си тръгва. Каза, че щяла да готви поне седмица любимите манджички на детенцето си. И било схванато,  имало нужда от пълен, професионален масаж. Аре да плаща к'вото иска за петдесет годишния си пиргишин. Е па я ще го пратим за седмица на терасата.
- Майко,AS/DS  са в Добрич.Сто и двайсет лева билета.
- А ве. Вие сте луди, фалирах. А и баба ви май иска да ви зарадва нещо.

2 коментара:

  1. :D :D (y)
    На твоите истории винаги се смея и си оправям настроението... Чувството ти за хумор е лечебно..:)

    ОтговорИзтриване