събота, 7 юли 2012 г.

" Пиши го умрял"- ако не ще рита

Днес почина една комшийка ( 49г)  отсреща в къщите. Познавах я щото бяха с малкото, квартално гаражно магазинче, което фалира след настъплението на големите магазини.
Миналата година се разболя. Аз от имена на болести не се интересувам. Само знам, че е оперирана и и няма две трети от червата.
Та иде реч за ТЕЛК.
Отиде жената и и дадоха за това заболяване седемдесет процента . Един процент не и достигна да влезне в по горна категория и да вземе някой лев повече. На това отгоре с право на работа.
Ние болните за какво се събираме? Пита ме, какъв е редът за обжалване. Не знам, какво стана. Аз затегнах колана и тя съвсем. Та така.
Преди време съм споменавала за мъжа на моя позната и той още по млад, който плати петдесет лева за да мине по-рано. Преди се чакаше с години. Та плати този, взе я два месеца и си отиде. Аз чаках честно година и половина първият път, за да  науча че съм бройка само.
Четох, че еди къде си има над 300 фалшиви ТЕЛК решения. Сега щели да връщат парите. Мммм, а тези които са я отпуснали! Нали не е луд този който яде баницата, а този който я дава.
Много били инвалидите  в държавата и ще подготвят закони да ги стягат, прилягат, намаляват или каквото е там. Не знам как ще стане, като все слагат ножа на пациента.
Ма вярва ли някой, че лекар е сгафил, взел пари или обидил. Аз вярвам, щото имам уши.
Но те не са важни. " Мама не ми ги е надписала, да се виждат от далече".


пп Ако обичате , без коментари " Бог да я прости" . Мюсюлманка е. Плюс това , не знам що не харесвам такива под пост от непознати , към непознати. Темата си е друга!

Няма коментари:

Публикуване на коментар