петък, 31 август 2012 г.

Телепорт

Тая  луна пак се разигра, като дете. Стана голяма все едно вижда шоколад и възседна небето на конче да подкара нощта. Само, че не беше сама и нейните пълни дивотии пак бяха човръкнали духовете на някого.
- Гошо, трай малко ве. Татко пак е нощна. А мама си гледа зеления оракул по " ДЗЕН-тв". И ако я  бумбясам ,  ще стане " Тамрицата 1" И екшъна ще опера аз.
Ей сега се телепортирам през джама. 
Ма ти в час ли си с нещата? Щото тя и мама си гледа на зарове, карти, топки, врачки и билярд но все  не стават нещата. Е, е, имах си хас ораукала да е крив. 
Та той бил казал, че чужди сили обикаляли наоколо  и магнитните отклонения щели да са доста високи.Ти да си чувал за толкова голям магнит у нас? Освен джоба на мама. Това значи голяма, метална конструкция
Писа ли им, както обеща. Да го дигнат заедно  с даскалята.  Държа на тази по  български. Аз ли не пиша и не говоря на чист български език. Тя ще ми каже на мене.
Добре де. Ям букви, кво сега. Ма прекалява. Крещи като изтървана и ахаа да ме удари.
Виж тая по математика е друго нещо. Готска е до космоса и обратно.Нея не я давам.
Не крещя ве. Изразявам лично мнение. То па едно тъпанче твоетоооо. Не знам дали  у вас не са го скъсали и не е на някой покрив през терасата, ха ха ха. Не си тарикат ти.
Примерно направиш гаф. Къв да е.Връщаш се кога няма никой. Фъргаш се в кухнята. Непременно. Все нещо ще има. Я някоя мръсна чинийка. Я някоя заредена пералня. Пускаш и вадиш най- милият си поглед. 
Не знаел бил как се пуска пералня. А  ве ти си по добър от всеки на компа, вее.
Ка се измъкна сега. Направил си се на сърдит и си се заключил в стаята си. После като мен през терасата. само къде си на втория  етаж и се спускаш по улуците.
Не знам как ще става. като понатежиш още малко. Може би през вратата. Нал вече ще имаш мускули. 
Не ме зяпай треснато. Няма да разбиваш врата. Просто няма да си вече десето- годишния дребен.
Айде сега се раздвижи, че съмна. Трудна работа ще бъде да се уредим , ако дойдат. 
Или ще избягат уплашени от комшийката Сийка която  все ходи с една брадвичка за пържоли да ги търси. Отмъкнали мъжа и. А той с млада бургаслийка на море.
Или ще дойде ББ да ги кара да чукат камъни.
Или ще им искат здравни. А те са ранени..
Добре де. Можело и да не дойдат. Ние сме длъжни да опитаме. Докато се разшетат нашите за друга сбирщина от подобия като нас, които си почесват носа на чина, ще спечелим някой ден.
А ве ще се учи ве.Някак  ми скачат. Кога да са. като стана кат татко ли?
Я нещо свети от горе. Ураааааа.
- Боре. Колко пъти съм ти казвал? Като съм нощна с вертолета да седиш в къщи. Я бягай виж, какво е забъркал оракула  на майка ти, че утре да не седим гладни.





Няма коментари:

Публикуване на коментар