вторник, 11 септември 2012 г.

Я, Бисер Киров в Добрич...

Изненадата ме очакваше я центъра. Нали съм къщна мишка ( и компна ). Камо ли  в малкото време в което излизам да се спра да чета плакати. Ако не са окъсани или  до някакви по други изпълнителки.
Та а а  Бисер Киров на пъпа на града. Тъкмо ще почва и аз се изтъпанчих.
Сега младите ще кажат. "Къв е па тоя нафталин ма бабооо". А аз да не остана длъжница.
" Баба е майка ти ли скоро...."
На 4 септември Бисер Киров е навършил 70 г. Кой ти чете новини. Послучай 50  години творческа дейност е поканен да попее тука. Повече за него из нета. Доста е :) Пял човека!
Аз цъкнах да видите и вие


И  качих  в Тубето едно доста лошо ( телефонска работа ) клипче. Оправили са го малко, за гледане. Но  бива за слушане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар