неделя, 14 октомври 2012 г.

Започна се сезона

Вижте, няма по гадно нещо от скуката ииии ....
При мен се мъдри една така да се каже рамкова щафета. Явно идва сезона на зайците, студа, юрганите и щафетите.  Те са нещо като разбий ъгъла  на скуката или удари малко камшика на мързела в блога. А бе карай да потпуши  или разкади там. Тооо някои и  толкова нямат, ма критиказ- джамбаз стривка ехееее.
 Та да мятам на Шаренийка щафетата, като я разпердушиня  по свой начин. Че както върви той гербер който разнасят от няколко години ще замирише на мухъл. Няма фантазия и самоединичност нещо.

Първо има там някакви въпросчета, да взема да измъдря нещо.
1. Любимо число
Нямам такова, щот по математика имам двойка и ми е слаба нещо. Ползвам калкулатора на дрънкалото( телефона).
2. Любима не алкохолна напитка.
Кафе. Жиффф наркоманнн.
3.Любимо животно.
Семейство котки. И като не мога да ги вкарам всички у дома. Домашна котка. Е нема такова животно, ви казвам.
4. Фейсбук или Туитър.
Първото. Шото все едно да се сберат бабите на клюка па да не виждат такава.
5. Вашата страст.
Аз съм много страстна и хмммм. Сега е Фотошопа Затова са и толкова много моите награди за вас  и то с мои ресурси :)
6. Любим ден
Всички са ми едно. Но любимо ми е утрото на всички.

Аз да кажа. Долопоканените  да не се чувстват да дрънкат за числа, страсти и животни. Но ще съм много доволна, ако за няколко дена се окичат с някой от колажите ми :)
И те са :












3 коментара:

  1. Горнопоканената ще зе закичи, мнго благодари за което, ама ще прескочи щафетата, за която също благодари. :)))))))))

    Ма и възпитана, беееее, хахахахахах.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Руми, но тази нова "динамична" форма на блога не позволява закичване, преди знаеш, не съм отказвал. Пък ти продължавай, колажите стават все по-хубави :)

    ОтговорИзтриване