петък, 23 ноември 2012 г.

Сербез закуската на един индивид

Ни знам кво да въ излъжа рано на сабахлам, начи.
Ако кажа чи май настъпил крокодил и ми я няма лявата бемка  на кутрето на крака  ще ме питате, призрак ли съм? И дал не съм вече тумбак кебап а тука ви говори.....Оф драска на кьор Асан черния призрак
Божкеее, мен муха ни ма наближава , вий свещи от крокодилска мас ( демек сте го фраснали. Кат ма мерне муха и не успее да залитне през джама, пада нарочно долу и вдига  и четирите си нещица.
Аз тва лято станах страшилището на всички пълзящо- сумтящи гадини и сега си баят на Марс за уплахи.

А ако ви река, че змия ми е минала път. Ич няма да е вярно. 
Второто ми име е Мамбова и сигур някой пак е угазил просото и съм люта та чак сама си минавам път. Накрая докато си намеря жертва. И така го нахапвам, че като види Румяна си плюй на змийски страх от пет породи и три сорта

Да река пихме кайве със свекървата и гледахме кък листата падат. Аз няма да си повярвам, че ша извадя някой щамйзер от 44 и направо ще залепнат на клоните. А после като залича някой друг сериал да понамалеят да на е постигне епидемия, ще кажа " Внимавай, че Румяна ша стреля"

Треперите нали? Я съм на Канарите по  прашка у вътрешния басейн на един хотел. Лежа си на шезлонг и достоен във вид масажист ми разтрива фината фигура с  розово масло.
До мен едно малко фонтанче си бълва шоколад. А от другата страна в доволно количество плодове......И тъкмо сега ми разтриват кутрето на малкия пръст на крака. Оня с бемката. 
Такваз е горещина та мисля да махна и тия прашки. Той масажиста си е професионалист нали.
А и под кревата имам гаубица. Я не съм свободна зона за всеки индивид.

Няма коментари:

Публикуване на коментар