четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Я ке се пофалим

Първум плюйти зат пита,
чи съм чуруклива.
Послем кат са разлютя,
в нула ни ма бива.

Станалъ съм без пител.
котката гу лапна  :)
Сготвих манджи биз придел,
свикЪрвта си хапна.

Сандвичи на две, на три.
На двама печелбари.
Инак глад ша на мори.
Ша слабнем ( аз и котката) кат кумари.

Офф забравих да рикаааа.
Булежка ни ма фана.
Тиху ти вънкай, я мъглаааа.
Утре да  я няма .

Абе то шъй от към зад, напред.
КафетУ си забравих.
Без негу никакъв си ред.
Днеска тъй ми завървя,
планЪ си аз направих.

Къщата лъщи на джам.
Набързо я изпрасках.
М чи вчера пак тува вървя.
Днеска дууправих.

Така съ замУтах в шетня.
Та стана веке осем.
Свекърва гледа от  страна.
( забравих)
Закуска ша и нося.

Лъснах тоя Туалет.
Сякаш има чума.
Сякаш крави са изхождат в пет.
Без да кажат дума.

Да ни остани и назад,
минах и през душа.
Не да къпя крехък врат.
Да светни като круша.

Като сколаксах веч на сто,
котката замявка.
Ша играйми в хола, каза.
Рабутата е просо.
Я па съм си и велика.

И накрая за капак,
 влезнах и у блога.
И кат някой дърт глупак, 
драсках колкут мога.

Тъкму викам няма кво.
Шопа ми намига
Ут вчера чакат папки сто.
Да сЪ рездактират.

Сига се фалим,
изметох тях и опа на боклука.
У Шопа убави неща.
Пълни ееееееееееееЙ до тука.





Няма коментари:

Публикуване на коментар