събота, 3 ноември 2012 г.

Кои са най-важните неща в живота ти

Няма човек без важни неща, с много малки изключения като е по добре това да не съм аз, ти или той.
Там някъде всеки държи един тефтер и си ги пише . На кого по малко, на кого повече. А и понякога се случват такива да изчезват. Та се питам ако взема да спирам (ако разрешат)хората и да ги питам, кои неща. какво и кой са важни, ще се оформи доста шарена и голяма тумба
Озадачава ме друго.
Някога ако някой е посочвал и аз съм видяла, нещата които са важни. Те са еднородни. рамкови, дори и материални.
Вярно е, не може материалното да изчезне и човек да ходи гол и гладен. Става въпрос за нещо като максима в живота. Нещо от което няма да се откажеш утре. Или обаче то пък да стане кивот за сметка на друго.
Затова всеки като започне своето начало и гради своята така да се каже житейска конструкция (  строително скеле), трябва хубаво да гледа какво лепи, защото връщане назад няма.
Човек се ражда с минимални неща, които винаги може да загуби  дори няма да ги запомни.
Няма да изреждам всички добри качества,от  които всеки трябва да има поне по тухла и за които се иска много воля и борба. Защото има лоши и разрушения нали!
Аз не вярвам, че всеки се ражда идеално добър, щото няма втори БОГ.
Та стигнахме до онова скеле.
Ако някой в начало нещо е пропуснал, задминал, прескочил сега ще стане различно.
Всеки ще изброява различен списък и все ще се сеща, че нещо не му достига. Но кое?!
Затова, НЕ като его, НЕ като издигане в култ, икона и други епитети, най- важният си ти самия!
Ако се изградиш и имаш само  до три важни неща. те наистина ще бъдат най-важните неща в живота ти!

Накрая на скелето(живота) като погледнеш надолу, чувстваш няколко неща.

Болка
Яд
Безсилие

Няма коментари:

Публикуване на коментар