понеделник, 31 декември 2012 г.

Отива си и идва НОВАТА

Аз по онова там съм кон (  2014г). И не к'ъв да е, а огнен  ( 1906, 1966, 1926). Ние пламтящите се раждаме на 60 г  . Аз не вярвам  в такива неща и си ги тълкувам  по свой начин.
През отиващата си година доста огън изгоря.
На големия му се изпепелиха детските мисли и си закупи жилище. Я доволна. Тука галимацията намаля и не настръхвам кат котка, пред куче. Естествено е  котката да бий.
Аз селянчето, овчарче номер 1 от сАнтимово , Силистренска област не съм само одъртял блогър и блогърски техник с блогърски овце - постове. Научих се самоволно и почти сама да работя с тая галактика Фотошоп ( как гледах кат теле 1 ден ха ха ха). 
В къщи тая година е мирна и тиха ( почти) и не ми се налага да се ерча като кокошка от оная малка порода за позиция.Но винаги готова!
Въпреки малката подкрепа,  успях да " стъпя на врата " на поредните си нападатели ( болести) и да не седна да рева. А  когато безсилието реши случайно да ме нападне, ритам вратичките на долните кухненски рафтове.
През тази година се научих, че дори и да няма за кого трябва да се боря за себе си и тогава ще видя, че е имало поне  един за който да съм го постигнала. Това ми дойде добре, като вътрешна везна, която преди доста често се накланяше на.....
Инак съм зодия риба. Никак не приличам на тва нещо. Ако спра да говоря, очите ми започват. Прочута съм със своята рибешка мълчаливост. Особено като ме настъпят по мазола. 

А инак идва Нова Година. Трябва да е  хубава щото е на моята посестрима змията.  Много хора знаят, че аз и тва животинче се тачим от как съм нета. А и на живо не ме е страх. Нал сме сестри :). 
 Нека Новата Година ни донесе освен здравето и любовта и парите, бързия удар на змията.
Щото ако седим и не побързаме да ударим съдбата, тя ще ни удари.
Нека да е мирна и щастлива и да има повече добро от старата.
Нека да не си пожелаваме само материални неща, защото те идват след като всичко вътрешно и духовно в нас е наред. Но дори и да дойдат случайно ( материалните) и ние не сме добре ,просто няма да ги видим!

След като се надрънках надълго и нашироко,
Нека  Новата 2013 да пристигаааа!

Весело посрещане на всички!



Няма коментари:

Публикуване на коментар