неделя, 23 декември 2012 г.

К'во става у Румянини

Все казвам, че не обичам  да готвя. Верно еее! Питайте свекървата. Имам други неволи и страсти.
Страсти най-вече, въпреки някои признаци.... Като  сребърни косиии. Или, резки по лицето.
От усмивки бее. Аз да не се лигавя от рев при всяка неволя. С крака, на врата.
Тааа, тази годинаа, имам голяяямо и гооотско настроение за Коледа , Нова Година и Новия свят.
Днес не заприличах на Данте въпреки, че тока поиска тая работа следобяда.
Аз си дигнах пъртушината в пет. Сгънах тРИ вида сърми. 
Постни, месни и не алергични за мен. Постните сърми за  свекървата. Основното ми меню е грамаден, червен пипер с който си нахаках камерата, малко преди тия дати.
Ма тяяя пипер нещяла. И сега ще яде два пъти сърмии.
Всичко е загънато и чака  де котлон, де фурна. Само пилешките пържолки си траят в камерата за  двайсе и пети. Има една тумба бланширани картофки.
И най- важното. Направих тиквеник.  Може би аз няма да го хапна. Но съм си приготвила една тава тиква за печене и ще се натъпча кат прасе.
Има вероятност по празниците да" съгреша " с некои храни , ха ха ха. И след нова година да мязам на маймуна и да се почесвам по всякъде. ха ха ха
Божеее, забравих. Изкъпах и свекървата бреее. Няма да прилагам снимки, мм
Но затова пък имам други  и на някой може да му се дояде , ха ха ха.
Тва е да имаш готско нстроение, та чааааак да се разготвш цял ден.
( и две малки манджи за обяд)








Няма коментари:

Публикуване на коментар