вторник, 15 януари 2013 г.

За голотията с либоф

Нямам нищо против голотията, ша знайти. Ма само жени бе.
Аз ако искам да гледам женско, ша зяпам себе си. Тъкмо ша получа стрес. 
Не сте ма виждали гола, ха ха ха. Ще ви опадат космите на мислите от страх. Небето ша са срини. А звездите в очите ша са ви от някой мой юмрук.
Що да въ стресирвам и да ходите по сеанси.
Аз май трябва да ходя. Ша излезе, че жената не е човек. Отивам да проверя кво съм. 
И е па не съм и обратна де. Все на преята ми голи, женски тела. Облещили зъби.
Що не ми се ухили по буй, мъж.
Има. Ма са като ятаци.  Аз да не съм армада да ги диря. 
А мой са срамежливи а. ха ха ха 
Виж женското тяло го има на всякъде. Ъгълчето на кьорчето си да врътнеш и хоп гърди. Мой и силикон, ма мен ни ма гони тая работа.
Та нииЙ  по средата дето не сме нит такива ( голи), нит онакива( срамежливи) сме на пронеделника. Щооот все още масово се дискриминира показното на голо мъжко тяло, в сравнение с женското.
Нещо не е уреда на нещата . Нал е демокрация бе, ааа.
Кат няма да има човеци, дай наред.

2 коментара:

  1. Бе не е така, векове наред ни тормозят с голотии мъжки с малки тиквеници. А от жени, когато и да ги има, все воал между краците или баджаците така стиснати, че муха да смачкат, грозно просто, най-много цици на врата и дупе до коленете.

    Сега е по-добре и модели, и художници, и фотографи, и бакалии, и картофоберачи, поотпусна се народът и наваксват за погубеното време от миналото. И въпреки това на неща като срамни устни и бенки още се гледа подозрително и все още се опитват да ги прикриват, лоша е тази практика.

    ОтговорИзтриване
  2. Щом казваш. Аз скоро мъж не видох. А жените са си голинки ма са си обърнали задника вместо предника. Ма вижда се тоо

    ОтговорИзтриване