понеделник, 28 януари 2013 г.

Мечка стръвница

Всички ( които го могат) се надпреварват да ми предлагат диети и кредити, начи.
Повече от олимпийци са. 
Ма кви ти правила и па за некво си здравенце. Няма такова нещо.
Не мой ли да ме нахранят без пари, че да видят едни диети. Ми я съм мечка стръвница.
Тази клавиетура дето ви драскам е петата ( без кредит). Изхрусках ги всичките от глад ( за писане). Ма нито грам отгоре.
И Телефона ми е некой по брой, пак същото.
Посегнах и на котката бе. Ма тя излезе по яшна и все ме поръбва от време, на време.
И свекървата изядох с парцалите. Сега не ду, не ху. Слуша кат снимка на стена от 39г.
Оня ден  на едно място си позволиха да не ми върнат ресто от 30ст. Изпих им походката направу. Не знаят с ква мечка си имат работа.
Току що се връщам от полицията. Ич да не повярвате, начи.
Отивам аз на магазина да си пазаря. Ма без кредит и преди заплата с някой лев.Като завъртяли едни пилета на грил. Въртях се половин час, ма си хапнах едно нелегално ( нали съм мечка стръвница). Взех два хляба минавам през магнитите и  те дрян, дрян, дрян. И в полицията, щото нищо не се вижда.
Дежурния вика.
- Повръщай да видим  какво е и ще го заплатиш в троен размер.
Аз веднага на ноктииии.
-Аз да не съм ти булемчика бе, идиот.
Та сега си търся спонсор за мечката в мен ( не кредит). Няма да го ям :). Не, че съм на диета!

Няма коментари:

Публикуване на коментар