вторник, 29 януари 2013 г.

Пушкало

Както си се забакнах с един екшън и се бях  направо внесъла в битката, дрънкалото направо ме стресна с неговото " Обаждам се да ти кажа, че те обичам" на Стиви. Въобще си нямах ни най малка намеса на мисъл кой ще ме заообичал, щот моя телефон отдавна е излязъл в нелегалност.
- Алооо. Пушкалото ви от 66 гръмна. Има двама ранени. Единия е известен фешън в анфас  и полукръг- звезда а другия е с неясно тежко и грамадно положение.
Докато слушах изумено, отключих сандъка. Нямаше грам барут, мои отпечатъци и следи от кръв. Аз като си смазвам собственото оръжие си слагам ръкавици за да е винаги пригодно за лични цели.
И като казах лични, ония двамата не влизаха в тва естество, положения и начин.
Все пах го разглобих, а на дрънкалото.....
- Сега у вас ще се проведе операция "Гръмна  в панаира на медията и балончето на гладния идиот"
Аз продължих да си разглобявам пушкалото за евентуални, чужди набези щото това пушкане не е шега работа.
А он ти ми глас си дрънка.
- Не пипайте нищо. Не си връщайте предпазителя в 66, ще личи. И не пипайте мерника. Знаем, че вашия е много точен.
Продължих да разглобявам изкилена, щото държах на рамото си дрънакалото(кой от после да се сети че има високоговорител)
- На това отгоре сте гърмели два пъти. С късат цев и с дългата цев. И това само за двайсетина дена.
Верно. Сега видях, че от вътре цевта на пушкалото мяза на китка от магарешки бодил. 
Само, че следите идваха отвън  Тва значи, че някой е нападал моето пушкало   в медията на панаира. И тъй като то е пас, са го сметнали за идиот.
Само, че то не е гладно. Не е! Нито за панаир. Нито за медия!
Тряснах копчето и без малко да ми звъннат другите серсеми с промоция за дрънкало (телефон)

Няма коментари:

Публикуване на коментар