събота, 16 февруари 2013 г.

Пачки кЪт близначки

Шъъът. Тихо ти бе. Кво сте загърмяли, че Петьо-Мечката го строполили с педесет и девет куршума насред улицата. Връз шахтата за отпадъчни гувна.
Я съм в килера с ламбата и си броя парите. Ще ги сбъркам и няма да станат кат пирамидата на Амон Ра.
Кви пари? Кви пари? Не са мечешки де. Няма толкоз съчма и дренаж в акъля.
Първо. Петте милиона от Мотото на държавния Шест без десет, са у мен. Аз винаги съм си падала по комбинациите. Затова се представих, и с мъжко име.  На мъж с пари в днешно време кой обръща внимание.
То за пример братята ЗдраВгини, ПалаВи, Пиро-Комбала, бай-Диле. Много са, да се умешам с тях.
После заложих на Жива тяга, след многогамената им реклама с лай. Няма майтап, още една пачка.
Килера ми не е пилен с гювеч, компот от цепени сливи и люти чушки. Ден, след ден съм дрънчала по разни заПатки. Найте ли как ми натежаха рафтовете от такива, аа. Ма поизчезнаха нещо.
Много ми беше драго, да излезе една булка и да ми говори трийсет минути кат на кОлтурен бабун.
Аз и колелото на Мъти съм въртяла. Ей тази мулясала столевка е от него. Те бяха повече, ма ги фана видела вадиНация( без малко да напиша една срамотия, ужаст)
Сега печеля пачки от новите модни тенденции.
Стани мамут и Кутиите на клозета.
Нямате си  на видение, колко балаВрудници съм прескочила за влезна и да спечеля. Щях да имам още една пирамида, ма ги дадох за сметката на комбината.
Ай сига ква комбина. Мамут плюс клозет, плюс Жица е равно НА една пирамида по малко.
Сега се само навивам  за най-новото трупане на пачки и затова правя ревизия на наличните.
Казва се Държавната простоРая. Нали знаете. Милионите са в държавното и балаВрудници повече. Конкуренция, деее.
Нооо, аз съм късметлия. Инак как щях да си броя тия еднакви пачки тука. 
Ма тихо ти, дееее. Сбърках си сметките и реда. Сега от начало.

Няма коментари:

Публикуване на коментар