понеделник, 18 февруари 2013 г.

Призив на Пена от село "Кралю свинар"

Аз Пена от село " Кралю свинар", призовавам милостивите граждани.
Ако им капва поне малко кранчето на веикаТо да започват да ми пращат по една десет литрова тубичка само. ( ай не се скръзете де, може и  повече)
У наше село, вода няма от балдъра на икиндията.
Дан си  помисли някой, че ей сегичка от вашата вода ще си поливам доматите, стандартните краставици или някои люти чушки. Тва нещо е навик от прабаба ми. 
Аз Пена, съм осъвременена жена. Имам си райграс, басейн и чадър.
Обачееее. Откак няма и плювка, басейна ми са нацепи, кат мома която чака ерген десет години.
Смилете се на Пена, моля!
Кожата и са съсухри, кат ония неща ( да казвам ли ха ха ха) на козела у съседите.  Те са старовременни. Гледат всякакви зверове, които офуняват моя финен нос.
Айде сега, като чухте.... Туби ли нямате бре? Я се стегнете и започвайте чистка зад  вашите панелки.
Който няма ищав да слезе, да си консервира зелето и да ми напълни един бидон.
Не се пулете де. Няма да слагам два пръста вода яяя.
Знам че имате и скрити пластмасови туби, от едно време. В мазето саааа.
Ако ми пратите вода, ще е за моя сметка. Ларжжж е Пена.  Даже ще плати и на веикато тъдява, ваща вода по наще цени. Щото те ще си помислят, че са ставали насън  и са оправяли авария. А с тях не може да се спори. Инак другия път ще ми сложат басейна на квадрат. Може и на КУБчета.
Ако не ми пратите вода, тръгвам на протест. Ма не къв да е. Гол. Ще се съблека, че да стресирам всеки, кой се скрънзи за две капки вода или да ми оправи аварията. Не мен дееее.
За мен един спасител за басейна стига.


Няма коментари:

Публикуване на коментар