петък, 15 март 2013 г.

Равносметка от блого-ремонта

Начи излиза, че съм голям хеътър ( ако смее някой да каже ей тука). Тва водата, смръднята и нужника през десет поста. Знаете, казах вече имам към 1700 поста.
Явно е било важен въпрос на отношение та съм пуснала и вас в изхождането. Ма саамо дето не съм псувла до десето коляно. Тук и там се намеква за некви близки и познати. 
Примерно, техниците на нета ми. Щоот кат свърша с водата, съм почвала с тях и съм довършвала с  боклуците около целия квартал. Ма той е доста голям. Да ма пита някой кво правя из него. Че снимки.
Та чак на дупки.
По страшна съм от Фроги   и Митето  като ми се пенят насреща заедно. 
Щото те захапват политическата манджа а аз карам наред.
То не останало мрежа по която да фъргам плювки, камъни и дърве.
И Блогер разбира се. Я е мръднал или други вътрешни излияния и аз с прашката. Нее с базуката.
И котката. Вписана е по всякакъв параграф. 
Обаче вписванията на така наречените ми драсканици- стихотворения ми избиха ряката. Мнооо рибааа, вее. Не помня кога съм писала тва нещо, казвам ви. А вий, кога сте намирали време за четене  ич ва не знам.
Не като Светлето с мярка.
 Ичииии==. дърта съм. И аз и блога. Кво сиа и придировки за спам
Гони ме склероза. Няма сума етикети. Рових като кокошка да слагам.
А най интересното е кат си видях първите колажи. Малииии. Ужаст. 
На тва отгоре малко през началото съм нафъргала една трета от Тубето. Аз стриктната, дето не давам на ората да си пускат и пищя на куршуми съм нафъчкала всичкото кечи де ми харесва у блога. Не посмях да трия, че ще ме индексират  на майкинта си трънкина.
Уфф извинете! Уж днеска щях да бъда културна и не войнствена.
Като Владо. Той няма оръжие и за една муха. Ми ако е Цеце, ммммм?????

Инак да ви кажа, не давам сметка за бройка, грешки и красота. Имам доста добри неща. Има и всекидневни с които съм си изпълвала времето, което ми е в повече.
Но, както съм казвала, влизано тук е по желание.
А горната самокритика е лека залъгалка с която направих едно  полезно нещо за блога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар