сряда, 6 март 2013 г.

Господно тяло и подобие

Докторе, изтърпявам всичко. Ша ма оправиш ли бе, докторе?
Всяка сутрин, като се погледна в панорамното, рентгеново и с ядрен резонанс огледало, умиргам по още веднъж.
Трябва да ме разбереш докторе.
Виждам зурлестото си лице и виснали като гайтани вежди. Даже не знам как съм ги видяла, шото ми стигат до средата на зеницата. И тя пустията е толкова изпъкнала от тлъстини, та "Черешовото топче" няма да има нужда от топчета.
Ако повдигна тия гадории, има едни дълбоки бръчковидни неща, като заорана пролетна нива с трактор от осемдесет и девета.
Пък брадичкатааа. Не глей настрани, кат ти говоря доктореее. Аз ще плащам. Ти нали се водиш модерния " Франкещайн" все пак. Къв страх те хвана.
Виж ми гърдите. Увиснали са, като на дойна крава в текезесе. Ти това не го знаеш. Там има и други увиснали неща. Като моя корем, примерно. Техния не знам ква язва е хванал и се загуби. Та внимавай като режеш де. Тънка талия. Да не стана някой скелет, оглозган и захвърлен.
И бедрата. Не знам какви брадвички имаш там в сандъчето. Но! Искам ги прави, точно деветдесет градуса от земята.
Айде сега кокала ми бил крив. Това и аз го знам бе. Нали ти казах на какво огледало се гледам всяка сутрин.Никакви бричове и тем подобни. И да не забравиш да ми оформиш пръстите на краката. Моите мязат на круши. Искам ги на ягоди.
Без малко да си забравя ръцете. Няма да те бия бее. После може.След толкова пари.
Виждал ли си балетиска, пианистка и кукла " Барби" в човечен размер. Такива ръце искам, барабар с пръстите.
Ииии. Никакви разширени вени, бенки и петна. 
Знам, че кожата ти е втората страст и специалност.
Тиии, зъби можеш ли да слагаш. Не, значи ще се научиш! Като се събудя да ми е пълна устата. Нямам претенции за стъкло или порцелан. Ако  нямам  зъби, ще те сдъвча и с предните, да знайш.
Аааа и косата.
Сгъсти я малко бе човек. И цапни тук някъде, някоя къдрица. Всяка сутрин се обръщам машинално на челна стойка. Мисля я за метла.
Кво ме гледаш опулено бе докторееее. Ти си сложил цени, аз слагам кво искам.
А и после тва е завинаги, нали?! Казвай? Ша ма оправиш ли, или да.
Ааа и за тез пари искам договор. Ако нещо не е наред, ще те оперирам аз. Иии после ще се кьориш в моето специално огледало.
Та, ша ма оправиш ли веднъж завинаги и всички кикимори и кикиморчовци да ме забележат и да кандисат с техните глупости  за  господно тяло или подобие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар