сряда, 17 април 2013 г.

Blogger е забранил достъпа до шаблоните си . Дори за бутон

Днес се ровнах в някаква функция, уж за добро.


Да, ама не. За дъртак си помислих, че сгафих. Там некъв код дето Google- то   трябвало да следи. Ма не стана  с  HTML/JavaScript, и аз БАМ в кода
 Вече нямам страх, яя.
Ма се стреснах.. Имаше си, съвсем друг изглед. И  кода прилича на помашка булка.
А кода за следене, вече се беше стъкмил там. Забравих да подчертая числата. Девети ред от кода.


И тогава си помислих, че сгафих. Нямате си на представа, кво сторих докато стигна то този посТ
Първо  преинсталирах браузъра. Ще разберете ЩО. После го менках. След това ходих в тази най- горната услуга, която съм имала от години. Но която съм активирала сега и я махнах.
Накрая се сетих да питам някой по скайпа. И той шарен. кат мен. И кода му недостъпен за промяна.

Но като си влезете в блога и натиснете в лента на браузъра ( дойдохме си)  
1 клавиши Ctrl +U    2 клавиши Ctrl +F

И виждаме че всичко си е на мястото. Освен  оня код. Няколко  намислени линка . И така
А тая проклета номерирваща лента. Тука съм я отрязала без да искам.


 Аз имам бутон за ТБЛ. Който му трябва да му мисли. Нека да се пробва, мммм.

Между другото. Преди няколко дена, нищо му нямаше. Лично аз, се ровех в пробния блог.
И друго.Blogger не разрешава бърникането в кода и на качени шаблони.
Цялото му там меню е за парлама. Да не се бара. ЧЕ ви отидоха и бутоните дето са вътре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар