вторник, 25 юни 2013 г.

Дайте да се разберем

Не, че съм против гей парада и всеки там който се е заразхождал.
Аз смятам, че по този начин те не се вписват в обществото, а се отделят от него.  Може би така всички отделят малко повече внимание към тях. 
Нека са си, каквото са. 

Но в нашето общество не се дискриминират само хомосексуалните. 
Тук, в тази държава се дискриминира всичко което не  в някаква рамка. Не е здраво. Или някакво подобие определено от някой си.

Аз съм епилептик. Знаете ли какво значи Епилепсия?!
Ако аз взема та направя парад с такива като мен, никой няма да ми обърне внимание. 
Нито разните посланици, които се присъединяват към гей парада. Нито всякакви там наречени, независими медии. Е па политици изобщо.

Защото освен, че и аз ще искам да се впиша в обществото.
Била съм дискриминирана.
Аз ще искам здравно обслужване. Отпускане на още безплатни лекарства за някои от другите ми болежки. Имам още куп такива
Знаете ли какво?!
С една кьорава Епилепсия имам седемнадесет години трудов стаж. 
И не къде да е. Втора категория труд. И   когато" клекнах ", доживях да ми кажат, че болни хора не щат.
Предиии десетина години. И от тогава здравето ми тръгна назад.
Смятайте, колко такива има като мен. Ние не ходим по паради. Ходим да се молим по вратите.

Но инак, който и от тях да дойде при мен ще го здрависам. Ще говоря с него. И никога няма да  го "посоча" с пръст!
Щото всички сме хора!

2 коментара:

  1. Държа да уточня, че не коментирам да се зaяждам, просто се замислих. Първо да кажа, че съм гей, но не съм ходил никога на парада в София, не съм изпитал такава нужда и желание, но aко някога изпитам, вероятно ще отида и все още не виждам нещо лошо в това. Може би парада ни отделя по някакъв начин, но така или иначе има нещо, което ни отличава от болшинството, да, против sym това да се навира в очитe на хората постоянно, но един ден в годината все още не е толкoва прекалено често, в моите очи поне.

    Както и да е, чуденето ми по-скоро е следното - ясно ми е, повече от ясно, че хомо и бисексуалните, далеч не са единствените дискриминирани хора в България и има други групи, които не по-малко заслужават някой да обърне внимание на проблемите им. Явно всяка група, или по-скоро всеки човек подбира своя похват, за да акцентира или да се справи с проблемите си, едни протестират и демонстрират, други се борят сами и не търсят помощ от обществото, всеки има право да избере как да действа. Действително ли е толкова дразнещо, за други групи с проблеми, че хомосексуалните са избрали парада? Парада възприема ли се като пречка за хора, дискриминирани по какъвто и да било друг критерий, да направят свой протест, ако имат желание? За обръщането на внимание от страна на посланици и политици - това зависи от тях, не от протестиращите, но факт е, че дори въпреки многото шум, който се вдига около парада, нито едно от основните искания(имам предвид най-вече еднополовите бракове и осиновяването на деца от еднополови двойки) не е било узаконено. То ест въпреки обърнатото внимание ние не сме извлекли някаква допълнителна полза, която други дискриминирани не са, защото ние правим парад, а те - не.
    Тук е момента да кажа, че според мен проблема със здравното обслужване и безплатните лекарства при някои болести, които възпрепятстват нормалната трудоспособност е много по-сериозен от узаконяването на еднополовите бракове, примерно. Лично аз не бих поставил проблемите на гей обществото, пред такива, които засягат здравето на хората.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти си изрази мнението. Но да ти кажа честно уличните прояви не са ми по вкуса. Законите не се правят на улицата. Ако се прави нещо там то за друго . А който го прави само си знае. Далече сме свободата и демокрацията тука на квото и да е било. А тя не е на улицата.

      Изтриване