петък, 5 юли 2013 г.

Редакция на щастие

Щастлива ли съм!
Ще загубя бас с живота.
Ако, издумам на обратното.
То о о. И колелото.
Все ми тропа.
Та нямам време.
Да редактирам.
Нишките полепнали.
Нали съм пчела.
Жужаща
От година, в година.
А а а а, тежестта!
Не би трябвало да я има.
Но о о, я има.
И всеки ден борба.
Не, миг.
Дори на сън.
Размахвам меч.
Връз някой трън.
Кацнал на моя пух.
Заспал
Изкъпал се от кал.
Някъде, там.
През деня.
Или живота.
Който  вече съм....
Изяла
Проспала
Откраднала
Изпаднала
От него, като просяк.
Сякаш не е мой.
Но си го държа.
Нали все още дишам!
Не съм се хващала.
На бас.
Защото трябва да броя.
Назад
Днес
Утре
Това а а а, не е за вас.
Измъкнала съм ви цветчета.
От всичките кюшета.
Измих калта.
Щастлива ли съм....
Като се запретна....
И като свърша.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар