събота, 31 август 2013 г.

Аз съм Зевс

Нормално, като си нямам работа да се чудя какво да правя. Обаче моите лични неща не разклащат  и не разхвърлят ничие съзнание или фантазия.
Е е е е, само малко. 
Зависи ония от горе ( не управляващите) , какво ми говорят  :D. Пък и по принцип не си падам мирен човек и създавам доста трудности наоколо.
Кво да ги правиш. Като ми чуят гласа и се вълнуват, като топло атмосферно налягане срещнало студен въздух. И става, каквото ставааа.
Аз винаги започвам с мирни неща. На съм войнствен, човек бе хора. 
Впрочем аз не започвам. Някой друг нещо си надига гирите и аз гледам дали са на място  ха ха ха. 
И така вчера си започнах съвсем мирно действие. Вие какво мислите, ммм.
Даже бях сама. Не, бее. С едни китки.Мисля.
Аз много мисля, между впрочем. Затова всичко ми е  в реда на нещата, че чак пост пиша.
Мислех, че тези китки трябва да се пресеят. Въпреки , че съм  нещо като подарени или дадени. Или да не ми са присърце. Тооо, на харизания кон зъби гледат ли саа. Трябва да ги сложа в по- големи саксии. Щото приносителят им ще ме обвини в дискриминация по цветята, разбираш ли.
Не знам по чий акъл  (  на тези от гореее) този път си постелих вестник в кухнята. Натурях си празните саксии. Трите придатъци на къщата ( новите китки). Един нож.
Няма да коля никой. Споко!. Не, че не мога да обезкостявам. Ма прасе. И не съм убивала хич.
Ще вадя растенията с корена. А този нож е със счупен връх. А де го счупих не помня.
Първо. Аз правя такива, дребни бели.
Второ. Вече губя памет. Особено ако сторя точно бели :D
Примерно. Кога счупих фините клещи. Като дърпах   да отпушвам сифона на банята. Сега си имам гагичка и друг сифон.
Тааа, наредих си всичко за пресяване. Остана почва или тор по-културно.
И викам да ползвам тая от магданоза дето го проскубах и го хвърлих. Що, що. Като го подрязах да расте. Котката взе да го пасе. И никой нещя гарнитура от косми :D.
Разрових с ножа и  реших да сипна малко пясък. И хоп кост. 
На пръст бе. На него пръстен. А ма взе че падна. И се видя надпис.
Колкото и да не ви се вярва тръгнах да търся превод.
С книга  не станах известна. Ма с това!
И знаете ли какво пишееее...
Аз съм Зевс твой. И да нямаш.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар