събота, 10 август 2013 г.

Наем за банани

Всичко започна с двете цифри банани, от вчера.
Взех си ги аз и с тръшнах лежерно на стола да си ги ям. Може би в първобитен стил, да съм била маймуна. Може би, майка ми или някой от родата' да е бил маймуна. А може би, доста хора искат да ме изкарат маймуна. Но аз обичам банани, точно като истинска маймуна.....
- На теб, кой ти разреши да си ръбаш банани? Имаш ли разрешително? Нотариален акт за палма. Айде поне за банан. 
Огледах се. Около мен бяха наклякали един куп маймуни. Не разбирам от породи. Маймуни беее. Не сте ли ходили в зоологическа градина. Само дето тези хич не ме гледаха дружелюбно.  Бяха сложили  лява ръка на кръста.  А с дясната, ахаа да ме цапнат зад врата. 
Ако всяка ме цапне. Ще влезна в монитора. И не знам на кой край на света ще се намеря.
- Ама и продължаваш  да си дъвчеш тоз банан, сякаш ти е туршия за ракия.
Надигна се друга
- Не се прави на глуха, сякаш си маймуна.
Мястото под всички банани ни е наследство от пра, пра дядо ни Габон Зумба Та'нго. Само дето вие не разбирате от маймунски. Не. Разбирате, когато имате полза.
Да влезнете в чужда градина през оградата. Може и с танк. Може и с клещи.
Да се качвате по чужди дървета и да гии обиратеее.
Тогава винаги се движете в маймунско стадо. И накрая се карате за един банан.
Само, че тези банани са си наши. Инак маймуните ще станат на изчезване. Освен някой да не  ги обърка с вас. Като преядете с много чужди банани.
Тъкмо щях да мръдна да търся касова бележка от магазина. И друга маймуна ми се изпречи.
-  Де бе крадло? Ти какво? Да не искаш да ти изкарам сега, всички банан дето си изяла. Айде поне днешните.
Ей го  тука натуралния акт. Не фалшив, като вашитеее.
Кво пише там, ммм.
Семето е наше.
Бананите са наши.
Палмите са наши.
Листата на палмите, също. Дори и почвата под тях.
Така, че сме ти приготвили договор. С  ДДс, естесвено. Ние сме честни маймуни. Не като вас.
Или започваш да плащаш! Или започваш да връщаш.
Избирай!
- Чакайте бе. Ние сме роднини. Може ли така. Къв наем? Кво чудо? Ми тва връщане!
Надигнах се аз от стола.
- Ти, маймунааааа.
Захилиха се те. 
- Де ти е стадотооо? Де ти е палмата с банани, от които ядеш?  И що все си броиш парите, а не  въшките по бедната глава!
А за натурални актове ич няма да питамеее. Ха ха ха.
Дядо ти не е Габон, мммм  :D !

Няма коментари:

Публикуване на коментар