неделя, 29 септември 2013 г.

Прогноза

Все казват, че времето щяло да се развали когато те сърбят ушите. Ма моите ме сърбят доста. И от кога.... И не само ушите. 
Смее ли да каже човек, че го сърби нещо. ММММ. Все някой  ще се намести да го почесва. И накрая ще има сакатлъци. Не от моя страна, де :D
Тук никой не търси първоизточника на нещото, което го дразни. Камо ли на един сърбел.
Клечки колкото щеш.. За почесване, естествено. Аз от къде да знам сърбелите как се наричат!
Ей го на, скоро съзрях с някое си възприятие.' Орешарски си счупил орехчетата да си прави торта по случай сто дена брак  с календара на изчезващия народ.'
Искал  да раздаде и на народа, но останали само трохи и  гъсоците о опозицията ги изяли. Работа ги чака. Не е шега. Като това. ' Бойко готви барикада с пет шумки и десет трънки.'
А едно друго направо изкара ушите  и очите ми в аут. Вместо балансират глупоститее парламента. Някои издават закони за.....' Гейовете на парфюм'  Вече били свършили, калъпите за сапуни и това вече е остаряло.
Да не казвам как от кюшета, павета и дюшемета ми излизат ' Признаците на новия ден'. А някои от тях не ми викай махай се ми ' Баста бе псе краставо'.
И после няма да се чешиш.
И накрая да заявя, че се появява пак ' Розата, скелет-майка'. Хем е хубава. Хем кихаш на нафталин. Зима не я лови. Хем те сърби да стреляш. Обаче и горните сърбели не лъжат, ако останат.  Пък и тая роза е като троскот.
Пък и има един друг ' Къде те сърби съседе. Да те почеша с тоягата'
Та се почесвам сама. По езика деее  :D
Инак. Прогнозата са сърбели ще става все по ужасна. Хорър бе.  Пък и моите уши не спират да ме сърбят. Не ги давам за подрязване. Въпреки, че навънка вали.

Няма коментари:

Публикуване на коментар