четвъртък, 31 октомври 2013 г.

Аз съ окупирам

Тъй като не съм заспала овца. Виждам и разбирам, щото съм разумно същество. Нека  са изплюя . Па каквото ще да става. 
То няма да ми секат главата или краката. Ще ми кастрят мнението. Ми имам.
Първо. Това че не врещя, че съм от провинцията. Че, не вдигам снимки и плакати у всички свои акаунти де мий легално и нелегално името. Не ме прави задрямала, неразбрана, и не знаеща кво става тука.
Как къде!В държавата. И преди да започна.  Да се повторя Това ПО що се грачи. Протестира и окупира, го е избрал някой от нас. Но това не значи, че трябва да го обиждаме.
Нали ако се върнем назад и разгледаме всички правителства под микроскоп. От всички цветове. Няма да намерим джан, джун. Нищо!
Но! Пак са излезли от нас. Що са от зад, начи са бита карта.
АА, всяко ново правителство е игра, Ако някой си мисли, че след като падне това ще стане арно. Греши.
Грешката е някъде в нас.  Да искаме някой да направи нещо.
Кой!
Комшията дето ни краде и си фърля боклука през терасата. Лекаря, който ни хвърля скъпата рецепта. Роднината, който за парче земя вдига нож. Адвоката с такса колкото две заплати.
Или пак старите кримки.
Все още не съм повярвала, че някоя партия е такава, за каквото се представя. По причина, че след като минат изборите се роят като мухи.
И ако се върнем назад от 89г, до сега, ми долошава.
Знам, че някой е излязъл да протестира и окупира с някаква  надежда за нещо. Не съм в разума на всички. Но това не е начина. Това не значи, че не са прави за себе си. Просто няма да успеят.
Аз съм пас.
Ако кажа, че ги подкрепям. Начи, че лъжа. Трябва да съм до тях. А това не е моят начин.
Ако кажа, че не ги подкрепям. Ще има плювки, чак до очите.
Само не ми ясно, кой ще седне в парламента ако тези си заминат. Щото на мен са ми много драги. Все пак едни избори са свързани и с доста пари. Нашите пари!
Който влезе в парламента, той ще ни гощава. Със закони!
Всичко друго не знам какво е. 
Аз бих станала депутат. Ако имах възможността, средствата. И една масова подкрепа. Имам доста идеи.
Има хора с доста идеи!
И какво им трябва? Подкрепа и средства!
Затова окупирам себе си от мнение. И както казах по горе, съм пас от ставащите неща в страната.
Нали е демокрация.Нека да посмей някой да ми парира мнението!

Няма коментари:

Публикуване на коментар