сряда, 16 октомври 2013 г.

Ша ми казват ко да правим

Все повече, разни въшки' песове и овци  ша ми казват к'о да правим
А, мислим. Ба дали мислим или не. Те сами си говорят. Но да си кажа тука. 
Щото те или са кьорави. Или ушите са им малки, колкот оная работа на конкуренцията..
А си живеем дет си искам у десетте си къщи. Два мезонета. И ако щем ще изгоним ония мухи от двайсете си панелки и ще се натъпчем там.
Ма що бе простак да кибича в колиб,а кат си имам пет стаи десет на десет метъра.  Морава с корк. Басейн. Трваляци за жената. Дан не съ чуди кво да ми реже. 
Можем да я гръмнем. Нооо. Баша и ми е ортак.
Давам и книжката с парата и си прави квото си иска.
Оня ден ми съ връща със саранбозова кратуна. Кат скочих и грабнах патлака. Помислих си, че Пеню- базуката е гърмял.
Някоя бъхла ме следи, па кво и ям. Ще те сдъвча, изплюя и смачкам с крак. Саму докат ме гледаш бе идиот. Ма съм се барнал с Гучи.
То тия  Гучи, като гущери ги ра'оа по щайги и артии.  С тях щял съм да нахраня сто не знам кво си. А те мен питали ли са ме, аз животни имам ли? И с кво ги храня.
Имам едно, големо животно. Прехранил съм го и за други не остана. Казва се Тъща.
Пратих я сега на Канарите за два месеца, че вече имам бял кичур.
Ще ми снимат те на мен пържолата. Тия гъсеници журналята. Мога и тях да изям. Алангле. Само още не съм решил. Но от техните...
Жена ми била проститутка. Била!
Още една дума и ги палвам с бумагите и чарковите барабар.
И пак някой сварил да ми брои парите. Аз не ги знам колко са. Кви са тея маймуни бе. Не могат да броят. Че само двайсе милиона ли имам, аа. То май толкова имах, преди да се оженя.
А не казвам сега, че и сина харчи. Така пишат пикливците. Че и бил и наркоман. Мойто детенцеее.
Сега имам семеен бизнес. 
Що па трябва всички да знаят. Нали е семеен.
А ве. Вие песовете, казвате ли де си заравяте голия кокал!
Ох изморих се от приказки. Тва не е мойто нещо, животно, място песня и ядени.
- Ненчо, да мий патлак беее? Айде, че ще ходим на работа. Ще се повредиш нещо. Е ти сто лева за дъвки.
- Тате! Я си имам мой. Твоя е стар модел вече. Пък и ми се счупи' колата снощи. Един знак не ме позна. Нещо по въпроса?
- Знаеш, че съм информиран преди теб. Колата те чака.


Няма коментари:

Публикуване на коментар