петък, 18 октомври 2013 г.

Таблет

- Скъпа!
Мочкият Мечо, сноши ме хвърли' в шаш. То в леглото си едно на ум. Пък няма да си вадим чаршафите на пет метровите спални. И кой е казал, че си го правим па точно там.
Остави ония простаци кво пишат и кво са сложили' по хартиите си за тоалетна.
Аз тва техното на моя  задник не слагам. Ма те имат ли си най-малка представа, колко струва той? Ще ми го снимат те. Така е. Като оная мръсница, слугинята е забравила.
Как какво? Да спусне. Кво беше бее, скъпа? Да затъмни стъклата. Няма само да ги чисти яяя!
Та да си дойдем на стреса ми.
Моя Мечо снощи. Вместо любовни обяснения. 
Впрочем те не са в неговия стил. Но за стила му ми забранил да дрънкам. И ми рече да си стискам езика зад зъбите. А те па колко струват! Каза ще ми плати нови.
И в тоя ред на стискането ми издекламира.
- Мило! Ще ти купим таблет. Гледам Вено- секирата е купил на неговта. Тииии, да не си по долна!
- Ти луд ли си бе, мечка такава. За какво ми е тази табла. Верно с Минчето ще сме долни ако ви носим кюфтета в леглото. Не сме  за това. Има си слугиня.
А ти от кога се храниш в къщи по човешки? А не с твоите песове.
- Мило! Това не  носи храна а някаква си информация.
- Косматия ти мозък има нужда от нея. Аз от пари. Не карта. Тва било на мода. Тегля от нея колкото си искам.
- Мило! Вече ти открих три карти.С таблета ще се разхождаш по целия свят.
- Неща с него. Искам с кораб.
- Мило! Ти не чуваш. Ще хвърлиш тоя грамаден лаптоп и с таблета ще си цъкаш с Минчето. Където си поискаш. Без да си счупиш маникюра.
- Аууууу супер.
- Та така скъпа. Драскам ти от таблета в тоалетната.
А ааааа....
- Алоо. Скъпа! Таблета падна в тоалетната. Ако оня пес не го извади до довечера. Мечо ще ми купи нов.
Да не се чудиш що ме няма из  фейса. Като си дойда на място, тъкмо ще кача новия си пръстен.
Коя кола? Желетата качих оня ден със стария лаптоп.
А, розовата, без покрив ли. Че кога ме видя. Добре дееее. Като се върне таблета, я качвам.
Само не съм питала Мечо. Тоя таблет. Дали няма да ме хвърля и мен във Фейса.
От време на време. Да се покажа на живо бе, ааааа

Няма коментари:

Публикуване на коментар