петък, 3 януари 2014 г.

"Аз съм Бог твой и да нямаш други богове освен мене"

Вчера, като работен ден народа се разсея на работа. То тоз народ, кога е почивка, кво прави ммм. Вълна ми излее на устата.
Както бях казала килера става миш-маш. Ма после. Ма тогава.
Е па  язе ще наредим. След това металотърсач лии. Спиртометър лиии.
Или котката ще търси нещата. Не знам
Тъкмо  свих в едно кюше некви бурии от фолио. Те па са за абсорбатора дето дойде от нейде си и не върши работа. Той па стои разглобен долу и току му пада капака в краката . А до него четри вида ракия. Десет литрови бутилки. Почти пълни.  В шахматна фигура.
Просто за кухненските столчета място нинайси. А те седят там, щото сгъваемите от терасата влизат вътре заради цепениците.
Оф изприщи ми се езика да ви го издължа. Но няма да е пълна картинката.
Та тъкмо качих тия четри бутилки на по долния рафт. И се канех да ги кача на мускули, чак горе на таванчето. Напреки вечерните условия на показ и приказка.
И хоп дрънкалото. Знаете. Музика на Стиви Уондър " Обаждам се да ти кажа, че те обичам"
Дрънкалото в хола. Азе на стълбата наведена да хване първата бутилка с ракия.
Не стана поразия. С ракията :D
Някой ме е заобичал на втори януари.
- Алу! Вода и канали ли лий??? Тука плуваме в лайна.
Аз като чух само каналииии. Моя номерррр, ммм!
- За потребност от кука, натиснете 1.
- За тел, натиснете 2.
- За арматура-спирала, натиснете 3.
- За съвет, как да откриете де се намира памперса в канала, натиснете 4.
- За баш майстор и сметката му, натиснете 5.
- За камион по лайната, натиснете 6.
И всичко това се записва за вашата сигурност.
Затворих.
Тъкмо качих едната бутилка и хванах втората. Хоп дрънкалото. И пак не го взех пустичко да упустей.
- Никой не вдига. Никой не вдигааа. Стигат ми до кръста.
- Натиснете 9 за лодка.
Този, дали вижда де натиска по телефона си. Или е паникьосан от толкова много л...... Да не повтарям, че замяза на нужник.
И де съм язе. Де го ВИК то. Мен по често ме намиргат нелегални на дрънкалото.
Качвам последните две бутилки. Прибирам стълбата. И хоп дрънкалото.
- А ве там ВиК ли сте? МиК ли сте. Давя се в лайна беее
- Ахаммм. Такива сме. Натискам ядно копчето аз.
Пригответе 257лв. на час и идва  лайнарката ( специализиран камион) да ви отпуши.
Инак ще си повтаряте.
"Аз съм Бог твой и да нямаш други богове освен мене"
В някой друг свят.


пп Разказът се основава по случая с нашето мазе. Има запушен канал И вътре е ад. И тъй като е вътрешно запушване искат по горната сума. Независимо от това, че си плащаш всичко и никой не казва какво влиза в него.   За тва кой го е запушил и с кво е плод на съвсем малка фантазия.
А телефона наистина ме мота нещо подобно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар