неделя, 12 януари 2014 г.

Днес не се работи

- Пено, мори'. Кво си се расфъргала  по тъмно. Днес е неделя. Не се работи.
- Ако не работим, ке ручам суи круши. А зърни тва слънце вече  сума деня.
- Така ми. И църковна служба не щеш. Грях ще имаш.
- Азе ли ще имам грехота? Или ония тиквеници, по-големи от мойте бели тикви. Къде, какво ще платя со мойта пенсйка. 
Да дойде някой серсем, тука да питам. Що Пена на дърти години се мери с мотиката!
И они палят свещи, мм.....
-А ти Пено, коги?
- Когато свърша.  Да не ми мерът цената и големината на  запаленото. 
- Ма с един ден кво печелиш?
- Сложи си Гано в акъля. Че докат казувам  на Бога ква, голема светица съм, рукне някой дъжд. Е па и сняг. 
Ти арпаджика ся ли? Или ще бегаш у градо  да бараш шикалки изгнили. 
Ако си там. Вирната на некоя, висока и мулясала паланка. Ща та разбера от раз.
Може и китайскию лук да рупаш.
Ми салати. Ми репи.
Както  оди времето и картоли  ще сложа. 
- Кога ще почиваш, тогава? 
-  Ти не си у ред на нищата.  Сякаш тъ видя у парламента и на една табла пред теб, всичко накуп. Ма артилерията тий  скъсала здраву. Малкуту, уморено сознание за животец . Щото там съ сменяват на четри лета.
После, не виждам от тука натам дъртофелници горе. За таквиз местата са змийски. 
От колко годинииии. Да присметна на кокалчета.
Те ни работят и у прунедилник.
Не ги следъ. Но вечер на щайгата видъ.
Как някой спии. Някой чете весник. Друг си  натиска компитрата, кат на внучето. Един даже 
яде.
Голям сеир, на един му са счупи стола ха ха ха. И кат се развика " Къде съм, къде съм"
А ти Гано ся ли арпаджика?
- Като са върна от църква. Тогава.
- Ми нали днес ни съ работи. Квой туй твойту. 
- Да чуя попа кък пей за Бога.
- Мха. И цялото село ще бъде там нали :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар