сряда, 22 януари 2014 г.

Маймуни в къщи

Тъкмо седнах на Фотошопа , щото нета беше забягнал нощеска с гръмотевиците.  А сега  Свети Валентин е по-познат от Исус Христос. Шоколадовите сърца и червените  рози се харчат повече от Коледна баница. И аз да дигна петълата в реда на нещата. Хоп картички.
Стъкмих ново поле, 500 на 500 пиксела….

-Не можах да се нахраня. Да не си намалила дажбите днеска.
Едно малко маймунче с карирана тенисика и дънки се беше облещило на вратата.
-От кога, пет банана не сти стигат. Да питам!
-Първо, бяха два. 
Не ме гледай опулено. Щото идва и второ. 
С тия банани ми се промива корема. А гледам в зяпналата ти уста, луканка :D.
Погледнах дребния и ме изби на смях. Но се хванах за устата. Щото човек не трябва да се смее пред маймуните си все пак.
-Първо. Някой друг маймун ти е откраднал бананите. 
Второ. Докато гледаш в моята уста, ще ти открадне и другите. Щото ме лъжеш. Имаш винаги скрит поне един.
И трето. Маймуни луканки не ядат.
Огледах се. Явно докато съм казвала, имаш скрит и е забягнал.
После ще видя как да строя маймуни и как да кажа да не бутат чужди банани.

Сложих на полето ( по горе пише), сърце. И Тъкмо му цопвам една роза...

-Не можах да си измия зъбите. Ходя гол, щото не съм си пускал душ. Да не си изцапам дрехите. И сега всички бягат от мен сякаш съм " Дар Вейдър", " Дядо Торбалан" или Мечка стръвница.
Няма вода вееее. Наложи се да ходя по-голяма нужда в парка. А там ме подгони женско куче, раз'иаж лии.

-Айде бе Моки...
Така се казва дългунестия мъжки маймун, който се бе изпружил на касата на вратата, гол голеничък. И през ситната му козина се мандахерцаха мъжките му атрибути.
Поне наметни нещо на къдревия си задник. Мръсен чаршаф нямаш ли за пране?
И моите зъби са жълти. Пастата няма да ти ги избели. 
Напук ходиш гол. Но женските маймуни знайш ли колко мантракуки са виждали, мммм.
Как няма да бягат, като си се разрошил. Не даваш една ножица да мине. И после се сърдиш, че викам. Маймунска ти работа.
А в парка не ходят само кучки. И ти ме лъжеш.
Я виж водата дойде. Бягай, че заеха банятаааа.

Размазвам некъв колаж там. И си викам да натиря и надпис. Пускам шрифтовата колона да си намеря оня със сърцата. Ма она дълга, колкото " Великата Китайска стена". Тъкмо гледам къмто един край хард. ииии

-Нямам нет.
Почесваше се едно,бяло, малко маймунче.
-И като нямаш нет, бъхли ли имаш та се почесваш.
Погледах изпод очилата и си изчаквах бомбата.
-М не. Може да провериш навсякъде. Включително и дупето :D
Обачии. Тъкмо писах статус във Фейса, че си тралала.
-Кво рейчиии?! 
-Ми исках да пиша, че си пееш тралала. Но в бързината съм изпуснала, пееш. И докато редактирам спря нета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар