понеделник, 17 февруари 2014 г.

Пет кафета или колко будни има

Много хора всяка сутрин и пет кафета да изпият, не могат да се събудят.
Още не са усетили, че са свободни. Или нещо такова в момента. Защото сме объркали конците в краката и вървим като патки. Не като овце.
Е може коне. 
Но  с блеене и хвърляне на къч, не става просто.
Не знам дали някой вдява, че аз ( ако съм във властта) като си хвана дебелото.  Няма да ми дреме ми дреме, какво работиш, храниш, лекуваш или си умрял. И накрая няма пари  за да те погребат.
Няма шега.
Не се ли забелязва, че като седи, седи някой и се цани за политик.
Не от тия дето блеят и хвърлят къч де.   Те  трябва  го вземат за спасител.
Колко му трябва.
Ако се върнем назад и върнем аудиото, какви ли клетви и обещания ще се чуят!
И продължава една част да си  хвърля гласа, името или каквото е там.
А друга част, ходи, тропа и мявка. 
Пошавайте!
Но аз ако ми дадат микрофон и трибуна, знаете ли каква реч ще му дръпна???
Най много да ме арестуват.
Лоши са нали! Полицаите. Обаче те изпълняват нареждания по някакви закони. И то такива, които са правени от хора,  избирани пак от хора.
Винаги съм казвала, че всяка  промяна става в парламента.
Ако някой си мисли, че веднъж индивид  влязъл там, ще изпълнява нашата воля на сто. То значи, че сънува. 
Може да получи някой сладък сън, който ще се сгромоляса с трясък по натам.
И пет кафета сутрин не могат да го събудят. Като си отвори очите, та си тръгне пак в своята рамка 
А свободата му е на върха на езика, пръстите и разума. Това са само изрази. 
Трябва доста работа и време, за да станат нещата тука, що годе добре.
Няма перфектни хора. Иначе ще станем диктатура.

пп Казах индивид, защото  не всеки влязъл в политиката е такъв.


Няма коментари:

Публикуване на коментар