неделя, 20 юли 2014 г.

Ни съм от тия аз

Ма, кво мъ интересува че  еди кой си съ развел. Да  питам.  Ми тука половината град така. Другата, нямат брак. Трета, още живеят на изтичане. По документ.
Чи де тая любов вее? То само кюлоти. На тоя. На тая.. Та цвета. Па модела, марката. Държавата. Седалката. Колата. Кооо!
Кой кво си турил на  задника. Кой на предника. Кой па на бюста. Да не ставам баш вулгарна. Че ако чета и гледам наред, ще заприличам на полу полов орган. 
Щото мога да попадна в листата  на ония написаните доктори дето все уморяват хора.
Те и камионите и колите и моторите и самите хора сами се уморяват.
Отвориш.
Кръв, огън, вода и кал. 
Тоз бил наркоман. Он бил наркоман. И аз какво?  Да ги убивам, лекувам или гоня на нейде.
И глей сия, цялата държава бедства. Дубре де, кьорусън-табела. Аз не виждам ли времето. 
Оня напускал тва. Другия онова. И отива на майната си. Само дето неговата майна има палми.
И тука там  се показват между водата и калта за шокова терапия. Не, чи мен ма хваща.
Ни мъй пуснала щот.

пп  Хубу, че нямам пари в банка. Не се качвам  в самолет. Не защото не искам. Не съм врачка (  ма ша стана  :D ), Не съм от Холивуд ( ша стани ве). От мен политик не става ( не ми харесват позицията  :D ) Не съм оръжие. Мъ що ли! 
И кой казва, че тва са новини?!




Няма коментари:

Публикуване на коментар